« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
در دیدارجمعیت هلال احمر استان با استاندار عنوان شد؛
دیدار صمیمی مسئولین جمعیت هلال احمر استان با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با تبریک روز جهانی سلیب سرخ و هلال احمر گفت: حرکت های جهادگرانه و اقدامات بشر دوستان و داوطلبانه با روحیه انقلابی و با نگاه خدمت به مردم از سوی جمعیت هلال احمر قابل تقدیر است.

حسین کلانتری اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با ۱۱ هزار جوان داوطلب با روحیه بسیجی و جهادی سازماندهی شده و پای کار در استان یکی از دستگاه هایی است که عملکرد آن خیلی به چشم آمده و ضمن خدا قوت باید از زحمات و تلاش های آنها قدر شناسی کرد.

استاندار بیان کرد: جمعیت هلال احمر در استان با یکهزار و ۲۶۰ امدادگر فعال و ۱۹۷ کانون توانسته در سال گذشته در بیش از ۴۴۰ حوادث مختلف و امسال در ۴۵ حوادث بدون هیچ چشم داشتی ایفای نقش کند.
وی بیان کرد: جمعیت  هلال احمر سال گذشته در حوادث تلخ سقوط هواپیما که بسیار شرایط سختی داشت با عملیات میدانی و طولانی مدت و در سیل ابتدای سال گذشته و دیگر حوادث مختلف و اکنون هم در رابطه با کنترل شیوع کرونا به خوبی عمل کرده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: هلال احمر در طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۵۸ محور ارتباطی استان و در کمک های مومنانه و بسته های بهداشتی توانست بسیار خوب و توانمند نقش آفرینی کند.

حسین کلانتری تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان لازم است که برای ارائه خدمات به موقع، بیشتر و موثرتر خود را به ابزار، امکانات، تجهیزات، فنون و آموزش های روز مجهز نماید.

وی تصریح کرد: این نهاد باید همیشه با چابکی و برخورداری از مهارت های جسمی و آموزش های کاربردی با تعامل وهمدلی بیشتر بین اعضا و دیگر دستگاه ها برای هرگونه اتفاقات و بلایای طبیعی و غیرطبیعی آمادگی لازم را داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر استان هم گفت: در ارتباط با کرونا ۳۰۰ میلیون تومان کمک  و ۶۰۰ بسته معیشتی و ۳۷ پروژه حمایتی و بهداشتی در استان از سوی جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.

جهانبین افزود: تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان کمک به بیماران خاص و یکهزار و ۸۰ بسته بین افراد هدف توزیع شده و کمک های دیگری در راه  است و این روند ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: