« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
مجید پاک سیرت خطاب به حجت الاسلام موحد:
بعنوان یک جوان صدای مردم کشورم را درچاه عمیقی می بینم که گویی آن صدا فقط در همان چاه می پیچد در این بین گوش هایی هم میشنوند اما برایم ملال انگیز است که خود را همچنان به کری زده اند ، صادقانه و باشجاعت میگویم مردم در انتخاب تاثیر گذارند اما برای مطالبه شاید بی ارزش و نقش ارگانیکی شان چندان مشهود نیست
پایگاه خبری آوای رودکوف-مجید پاک سیرت:جناب آقای حاج سید محمد موحد منتخب مردم حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در مجلس پیش رو :

 بعنوان یک جوان صدای مردم کشورم را درچاه عمیقی می بینم که گویی آن صدا فقط در همان چاه می پیچد در این بین گوش هایی هم میشنوند اما برایم ملال انگیز است که خود را  همچنان به کری زده اند ، صادقانه و باشجاعت میگویم مردم در انتخاب تاثیر گذارند اما برای مطالبه شاید  بی ارزش و نقش ارگانیکی شان چندان مشهود نیست ، براستی چرا عادت کرده ایم به عادی نگاه کردن ها؟ به گرانی های چندسال اخیر؟ چرا گهگاهی دچار هیجانات اجتماعی شدیم و خفه شدیم از فرط این همه فشار و تورم های دودمان سوز؟ آیا برای ابروی نظام از نیازهای ابتدایی خود نگذشتیم و برایمان آرزو نشدند؟

قبلا از انتخابات و انتخاب جنابعالی بعنوان منتخب مان برای ورود به  مجلس به چشم مجلس تشریفاتی نگاه می کردم چون تا حدود زیادی هم سو و موازی با سیاست های دولت بود پس توقعی نداشتم ، حتما از خبرهای گرم بازار خودرو شنیده اید؟ آیا دو برابر بودن قیمت خودروهای بی کیفیت خشم مردم از زندگی را صد برابر نخواهد کرد ؟

 اما خدا رو شکر مجلس جدید از    افراد انقلابی با تجربه و جوان   و پاسداران جان برکف خالی نیست ، توصیه می کنم به خاطر این همه آشفتگی از همین الان شما و سایرین به فکر و تدارک استیضاح وزیر مربوطه باشید تا هویت و کارامدی مجلس با روح مدرس نهادینه و حاکم شود ، می دانم دیری نپاید که این حرکت آتش به اختیار ترس را بجان دلالان و سهامدارن دولت خواهد انداخت...

صدای پراز درد ما را گویا گوش شنوایی نیست اما جنابعالی بعنوان منتخب و نماینده موکلان  خود میتوانی با این حرکت دلیل انتخاب خودرا بفهمانید...انشاالله

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
0
کاش فایل صداش هم بود ای بنازمش
خواننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
حرفتون متین.ولی متاسفانه بخش هایی مثل خودرو اونقدر درگیر مافیا هستن که موحد و موحدها و وزیر و وزیرها جرات نزدیک شدن به این مافیا رو ندارن.
اگر انحصار از عرصه خودرو برداشته بشه و جنابعالی بتونی با صد تومنت یه خودروی با کیفیفیت خارجی بخری،این مافیا ورشکسته میشه. بنظرتون ممکنه اصلا؟ اجازه میدن همچه اینده ای براشون ورق بخوره؟ خیر!
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
بسیار عالی بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
بسیارعالی بود
مندیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
همین نمایندگان خود سهامداران ایران خودرو و سایپا هستند ،
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین