« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم انجام شد:
به مناسبت هفته معلم جمعی از مسئولان با علی جاویدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنده دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری ؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی و فرماندهی انتظامی شهرستان لنده با  علی جاویدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنده  دیدار و گفتگو کردند.


حجت الاسلام الهی نیا در این دیدار به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت جامعه در همه ابعاد اشاره کرد و :نقش آن را بی بدیل دانست و گفت: اگر این نهاد فرهنگی نقش خود را خوب ایفا کند و ماموریت محوله را  درست انجام بدهد جامعه در ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی و اقتصادی می تواند پیشرفته  سالمی داشته باشد.


وی افزود دانشمندانی که امروزه در عرصه های مختلف حماسه آفریدند ریشه در آموزش و پرورش دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش به شعار خود در خصوص عدم تعطیلی آموزش عمل نموده گفت:امیدواریم که فرزندان و دانش آموزان مناطق شهری و روستایی با زحمات این اداره عقب افتادگی آموزشی نداشته باشند.


در ادامه فرماندهی انتظامی شهرستان لنده تکریم مقام شامخ معلمان را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ سازی مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.


سرگرد فرزین جمشیدی با بیان این مطلب که معلمان  در خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت انسان قرار دارند،افزود: در آموزش و پرورش باید سرمایه‌گذاری انجام شود، بزرگترین سرمایه در این حوزه را تربیت نیروی انسانی متخصص بوده و بایستی بر لزوم ارتقاء منزلت و کرامت اجتماعی این قشر خدوم توجه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین