« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
مصیب حیدری خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون و با ایجاد یک آشپزخانه مهدوی در یاسوج، 1000 پرس غذای گرم بین نیازمندان این اداره توزیع‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 1000 پرس غذای گرم به ارزش 13 میلیون تومان در آشپزخانه اطعام مهدوی واقع در مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج، طبخ و بین نیازمندان این اداره توزیع شد.

وی بابیان اینکه طرح اطعام نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان 538 سبد غذایی بااعتبار 28 میلیون و 318 هزار تومان بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند توزیع‌شده است.


حیدری به جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اشاره و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون سه میلیون 700هزار تومان توسط خیران نیکوکار برای کمک به نیازمندان به این اداره اهداء شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در برنامه‌های این نهاد برای کمک و یاری نیازمندان گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1*8877* و همچنین پرداخت از طریق شماره کارت 6037997950026477  به نام کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در طرح اطعام مهدوی شرکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: