« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در بیشتر استان‌ها بارندگی داریم فقط در شرق هرمزگان و جنوب شرق بارش نداریم که در آن مناطق نیز وزش باد اتفاق می‌افتد به همین دلیل آب‌های خلیج فارس مواج است.

محمد اصغری افزود: هسته بارندگی‌ها در استان فارس، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، در دامنه‌های مرکزی زاگرس از جمله در غرب استان اصفهان، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی گفت: همچنین در استان کرمان نیز اوج بارش‌ها را پیش بینی می‌کنیم و هم اکنون نیز در بسیاری از شهر‌های کرمان از جمله خود کرمان و رفسنجان شاهد بارش هستیم.

وی گفت: امروز وقوع بارش‌های سنگین در شمال شرق را داریم یعنی در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی احتمال جاری شدن روان آب و گرفتگی معابر در این مناطق زیاد است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: همچنین در خراسان جنوبی نیز بعد از مدت‌ها باید منتظر بارش باشیم و همین شرایط را در استان یزد نیز خواهیم داشت.

آقای اصغری گفت: در سواحل دریای خزر بارندگی‌ها بسیار قابل توجه نیست، اما در استان‌های مرتبط با کوه‌های البرز مرکزی از جمله در زنجان، جنوب اردبیل، آذربایجان شرقی، قزوین، البرز، تهران و سمنان شدت بارش‌ها در این مناطق به حدی است که می‌تواند منجر به آبگرفتگی معابر باشد.

وی افزود: فردا در نیمه غربی کشور هوا آرام است این درحالی است که فردا در شمال شرق بارش‌ها ادامه خواهد داشت و فردا بعدازظهر با وجود رطوبت در منطقه در استان‌های واقع در نیمه غربی به ویژه استان‌های مرتبط با کوه‌های زاگرس و البرز غربی باید توقع وقوع رگبار و رعد و برق را داشته باشیم.

آقای اصغری گفت: برای شمال شرق باز هم فردا بارش داریم و بیشترین ناپایداری‌ها برای وقوع بارش در نیمه شرقی کشور است.

وی افزود: پس فردا از شدت بارش‌ها در شمال شرق و نیمه شرقی کشور کاسته می‌شود و روند افزایش دما اتفاق می‌افتد، اما از شنبه باید منتظر رخنه موج جدیدی از بارش‌ها در شمال غرب به کشور باشیم که در واقع استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و بخش‌هایی از شمال استان فارس و غرب اصفهان را دربرمی گیرد و روز یکشنبه نیز دوباره تهران ابری و بارانی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: