« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم پیا م تبریکی صادر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف در متن  پیام  هادی زارع پور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش نخستین معلم هستی و خالق علم و دانایی را که اولین کلامش با پیامبر خاتم در کتاب آسمانی قرآن عبارت دلنشین «اقْرَأْ» بود . پیامبر نور و رحمت که با حدیث «إِنَّما بُعِثتُ مُعَلِّماً» جایگاه ومنزلت معلم ومقام خدایی خود را مرصع فرمود و (یزکیهم و یعلمهم) را بعنوان سرلوحه کار معلمان  بشارت داد .

تعلیم و تربیت امانتی الهی است که پروردگار متعال آن را چون رسالتی گرانقدر در دستان معلم به ودیعه نهاده تا به واسطه همت بلند رسولان آگاهی بخشی، دانش و انسانیت در جامعه منتشر شود.

 معلمانی که با عشق و سوختن به قصد ساختن جوهره وجودشان تجلی می یابد تا روشنی بخش جامعه  با تعلیم فرزندان آینده ساز این کشور باشند.

هفته بزرگداشت مقام معلم با گرامیداشت یاد و خاطره صاحب اندیشه‌های مطهر استاد شهید مرتضی مطهری و معلمان شهیدی که در مسیر عشق و دلدادگی ، مکتب امام حسین (ع) را زیبا تدریس کردند، فرصتی مغتنم برای سپاس و قدرشناسی از معلمان است که نقش بی بدیل آنها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور بر کسی پوشیده نیست.

پر واضح است تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش بر اساس سند راهبردی تحول بنیادین و منشور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این عرصه مستلزم مشارکت، حضور و همراهی همه جانبه معلمان، مدیران، مربیان و خانواده های عزیز در این مسیر  می باشد .

کسب توفیقات متعدد در عرصه های مختلف آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در عرصه های مختلف حاصل تلاش بی وقفه و سرشار از اخلاص و تعهد معلمان عزیزی است که کلید سعادت جامعه در دست آنهاست و  با پرورش استعداد های ویژه فرزندان این دیار برگهای زرینی را در تاریخ پر افتخار عرصه تعلیم و تربیت این استان زرخیز  ماندگار نمودند.

بنابراین  ضمن تبریک ماه پر فیض و برکت رمضان  بهار قرآن و ماه میهمانی حق تعالی و روز 12 اردیبهشت وهفته بزرگداشت مقام معلم به  همه  همکاران و پیشکسوتان  گرامی ، لازم می‌دانم از معلمان عزیزی که در ترویج و استمرار آموزش با اقدام بزرگ جهاد آموزشی به روش های غیر حضوری و همراهی در برنامه‌ شاد و دیگر روشهای آموزشی و بهره مندی از تدریس در فضای مجازی جلوه های زیبا و ماندگاری از تلاش خالصانه خود را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر نمایموامیدوارم با پیگیری مداوم مجموعه آموزش وپرورش استان –شهرستان ها ومناطق -مدیران مدارس-معلمان عزیز وهمراهی خانواده  های محترم دانش آموزان در استمرار فعالیتهای آموزشی نظر به محدودیتهای ایجاد شده برای پیشگری از بیماری کرونا با همتی والا مانند همیشه سربلند وموفق باشیم  چرا که با توجه به پیشرفتهای جهانی در عرصه های فن آوری، ارتباطات واطلاعات آموزشهای مجازی بعنوان مکمل کلاس درس معلم یک ضرورت است.

در پایان با گرامیداشت یاد وخاطره معلمان عزیزی که از  فیض وجودشان  بی بهره ایم.

امیدوارم با همت والای فرهنگیان عزیز به سوی جامعه ای پویا و بانشاط و فرهنگسازی در جهت جهش تولید و توسعه مهارت آموزی وبهره گیری از علم وتجربیات ذخائر ارزشمند عرصه تعلیم تربیت بازنشستگان عزیز و با عزم راسخ مجموعه خدوم آموزش وپرورش استان فردایی متعالی را براساس منویات مقام معظم رهبری وتدبیر ریاست محترم جمهور در اجرای برنامه های دولت بویژه اهداف بالادستی نظام تعلیم وتربیت رقم زنیم.

توفیق خادمان عرصه آموزش وپرورش را از درگاه احدیت مسألت نموده وان شاءالله از سفره پربرکت وگسترده  حضرت حق در ماه رمضان بهره مند شویم.

هادی زارع پور

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: