« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
حی علی خیر العمل
بندگان خدا ؛ مومنان امسال ماه مبارک رمضان به دلیل شرایط حاکم در کشور و بیماری کرونا با سال‌های گذشته متفاوت است...
پایگاه خبری آوای رودکوف:ما ایرانی‌ها و به تبع آن کهگیلویه و بویراحمدی ها همواره در کارهای خیر؛ و در مناسبتها و برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی پیش قدم هستیم و سهم لنده ای های مقیم شهرستان و خارج از شهرستان در این یاری‌ها نیز بسیار چشمگیر است.

در ماه مهمانی خدا و شرایط سخت کرونایی در کنار ایتام و نیازمندان باشیم

اما امسال ماه مبارک رمضان با همه ی سالهای گذشته تفاوت دارد، بیماری کرونا سبب شده تا شرایط نامناسب اقتصادی بسیاری از خانواده ها از آنچه بوده بدتر شود.

لذا می طلبد در کنار اقدامات جهادی دیگر و نگاه خیرخواهانه بسیاری از مومنان و متدینین در طرحی با نام اطعام مهدوی که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به ایتام و نیازمندان ایجاد شده سهیم باشیم.

در روایتی به نقل از امام محمد باقر (ع) داریم که پیامبر خدا صلی‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم فرمود: به من ایمان نیاورده ‏است آن كه شب را با شكم سیر بخوابد و همسایه‏اش گرسنه باشد. فرمود: اهل هر آبادی كه شب را بگذرانند و در میان ایشان گرسنه‏ای باشد، روز قیامت خداوند به آنان نظر (رحمت) نمی‏ افكند.

امیدآنکه مومنین و خیرین عزیز نیز در این باب خیر به یاری فرزندان خود در کمیته امداد بشتابند.



آغاز پویش اطعام مهدوی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

و اما در همین راستا خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف به سراغ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان لنده رفت تا در همین خصوص گپ و گفتی برای تشریح بیشتر این پویش داشته باشد.

امیر محمود بصیری اظهار داشت:طرح اطعام مهدوی در قالب رزمایش مواسات و همدلی و به منظور  کمک به آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان لنده آغاز شده است.

وی افزود : هم اکنون بخش عمده‌ای از افراد منبع درآمد ندارند و به نوعی از کار افتاده شده و دچار مشکلات معیشتی شدند. بر این اساس و پیرو فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پویش اطعام مهدوی توسط کمیته امداد راه‌اندازی شده است که در قالب آن غذاهای طبخ شده با حفظ کرامت ولی نعمتان با رعایت مسائل بهداشتی و به صورت گرم در محلات و مناطق محروم با همکاری گروههای جهادی و داوطلب توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان لنده گفت: خیران عزیز که همواره مدد کار این نهاد انقلابی بودند می‌توانند وجوه نقدی خود را از طریق شماره کارت : 6037997950026576به حساب کمیته امداد و وجوه غیر نقدی خود را در اختیار کمیته امداد قرار داده و از این طریق این طرح خیرخواهانه را همراهی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: