« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
یادداشت به قلم سیدغفار فتحی
دانشجوی لنده ای در یاداشتی خطاب به فرماندار محترم شهرستان لنده نوشت:به گمانم بساط کرونا جمع می شود اما سایت BTS راه اندازی نمی شود پس خروجی این همه مانور خبری چه بود؟
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی:فرماندار محترم شهرستان لنده :آن گونه که واقف هستید شهرک سرآسیاب از جمله شهرک های الحاقی به سمت پیکر شهری است که از سال ۱۳۹۱ تا بحال با حدود نزدیک به ۴۰۰خانوار و جمعیتی ۳۰۰۰نفره محرومیتش از امکانات و خدمات توسعه شهری سوژه غم انگیز مظلومیت است ، درپی واکنش به مطالبات و گلایه های شهروندان در خصوص عدم پوشش تلفن های همراه از نصب و راه اندازی یک سایت سیار به نام BTS برای ارتقای سطح پوشش تلفن همراه طی ایام گذشته در منطقه مشرف به روستاهای سرآسیاب و مالشیخ خبردادید و اشاره داشتید که مبحث اینترنت این روستاها حل خواهد شد حال زمانه الوعده وفاست!

جای سوال هست که چرا این سایت در مکان دقیق  تثبیت کارشناسی شده قرار نگرفته است و از راه اندازی آن شاهد شنیدن اما ، اگر و شایدها هستیم؟

چرا وقتی صاحب مکان بدون هیچ چشمداشت مانع برانگیز برای رضایت و آرامش مردم مساعدت لازم را انجام داده است مشکل انتقال برق رسانی به آن مورد رصد جدی قرار نمی گیرد؟ به گمانم بساط کرونا زودی جمع شود اما این سایت افسرده گی بگیرد ، از شما انتظار می رود هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام داده و به این وضعیت سردرگم سروسامان دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: