« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲
مختار مشهدی زاده، شهردار لنده، به مناسبت روز ملی شوراها پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛متن پیام مختار مشهدی زاده شهردار لنده به شرح زیر است:

روز شورا بر همه فعالان عرصه ی اجتماعی و خدمتگزار شوراهای اسلامی شهر، روستا مبارک باد.
شوراها به عنوان مردمي ترين نهاد با ماهيت خدمت رساني به مردم و از بطن مردم برخاسته است و بي شك همراهي ، حضور و مشاركت گسترده مردم يكي از پايه هاي اصلي تحقق انقلاب اسلامي و عاملي اساسي در استمرار آن بوده و هست و شوراها نيز با دارا بودن ماهيتي مردمي و نشات گرفته از آراي مردم ، مي توانند نقش بسزايي در تداوم و پيشرفت حركت رو به رشد اين نظام الهي و مردمي داشته باشند.

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

این روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شورای شهرها وروستاهای کشورتبریک وتهنیت عرض میکنم وامیدوارم با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا  تلاش نموده و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ا ی توسعه محور  خالصانه و عاشقانه کوشش  نمایند انشاالله
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: