« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
بهبهان
مهندس یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان در بازدید از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان پس از قرائت فاتحه و زیارت مزار شهید گمنام، با حضور در جلسه هیات رئیسه دانشگاه از نزدیک در جریان فعالیتها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛مهندس یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان در بازدید از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان پس از قرائت فاتحه و زیارت مزار شهید گمنام، با حضور در جلسه هیات رئیسه دانشگاه از نزدیک در جریان فعالیتها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت .

در ابتدای این جلسه ، دکتر سید نژاد ریاست دانشگاه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به بیان گوشه ای از فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه پرداخت و اقدامات و فعالیت های مثبت صورت گرفته در مهارت افزایی و کار آفرینی دانشجویان را برای فرماندار تشریح نموده و در ادامه با بیان مشکلات پیش روی دانشگاه خواستار ورود ایشان برای حل و فصل هر چه سریعتر موضوعات شد .

سید نژاد با تقدیر از حمایت های همه جانبه استاندار و فرمانداران پیشین از مدیریت جهادی مسئولین در این دانشگاه خبر داده و با اشاره به شعار امسال رهبری، جهت گیری دانشگاه را در راستای توجه به تولید عنوان کرده و سپس به طرح های تولید حداقلی نظیر پرورش قارچ، نعناع فلفلی و گل نرگس اشاره کرد .

حجت الاسلام طواف مسئول نهاد رهبری در دانشگاه نیز با اشاره به فضائل اخلاقی و عرفانی ماه مبارک رمضان ، این ماه را ماه تقرب و بندگی خداوند عنوان کرده و خواستار استفاده هر چه بیشتر حضار از این ماه مبارک شد .

طواف با اشاره به فعالیت های مثبت صورت گرفته در طول چهار سال گذشته در مرکز جوار دانشگاهی، از فعال سازی مجمع خیرین دانشگاهی با هدف ترویج و توسعه خوابگاه های دانشجویی و درمانگاه سلامت خبر داده و افزود برای شرکت های دانش بنیان در این دانشگاه ظرفیت های خوبی فراهم شده است و خوشحال هستیم که هم اکنون شش واحد فعال در مرکز رشد دانشگاه در تولید و انبوه سازی فعالیت دارند .

دکتر معتقد معاون آموزشی دانشگاه نیز با تشکر از فرمانداران پیشین برای همکاری در برگزاری آزمون های استخدامی و کنکور ، از متوقف شدن پروژه پیاده رو سازی مسیر دانشگاه توسط شهرداری انتقاد کرده و سپس به مشکل فاضلاب منازل پشت دانشگاه و ورود فاضلاب این منازل به مزرعه تحقیقاتی دانشگاه اشاره کرده و خواستار پیگیری و اصلاح مسیر راه فاضلاب منازل مذکور شد .

دکتر ضیائی نژاد مدیر گروه شیلات دانشگاه نیز با اشاره به پتانسیل خوب شیلات در بحث اشتغال زایی با توجه به جلسه برگزار شده با مدیر کل شیلات استان، خواستار تشکیل کارگروه شیلات در شهرستان شد و مزرعه ده هکتاری دانشگاه را الگویی مناسب جهت معرفی در استان عنوان کرد .

دکتر فاطمی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه نیز در سخنان خود به تغییرات سیستم آموزشی با بروز بحران کرونا ویروس و برگزاری کلاس های آموزشی بصورت آنلاین و آفلاین اشاره کرده و افزود تا کنون 80 درصد کلاس ها را بر اساس سر فصل های آموزشی بصورت مجازی برگزار کرده ایم . وی افزود برای رایگان شدن ترافیک این سامانه اقدامات و مکاتباتی صورت گرفته که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد . همچنین، تلاش شده است تا در راستای اقدامات پیشگیرانه ، مراحل تسویه حساب دانشجویان فارغ التحصیل نیز بصورت غیر حضوری برگزار گردد.

دکتر عماد علی مدیر حوزه ریاست و امور بین الملل نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار محترم در دانشگاه، از حمایت های مداوم ایشان از فعالیت های دانشگاه قدردانی نموده و با توجه به مشکلات پیش آمده در خصوص زمین ده هکتاری و رد شدن خط لوله گاز از وسط زمین، خواستار دستور فرماندار محترم برای تسریع در حل این مشکل شدند. وی همچنین با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و در راستای حمایت های دانشگاه از شرکت های دانش بنیان و نظر به صدور مجوزهای بهداشتی برای شرکت مستقر در مرکز رشد ، خواستار حمایت فرماندار محترم از شرکت تولید کننده ماسک نانو تکنولوژی پزشکی بمنظور تولید و عرضه ماسک شد .

مهندس زمانی اصل فرماندار بهبهان نیز با تقدیر از اقدامات و فعالیت ای مثبت صورت گرفته در دانشگاه به شرایط سخت کشور، تحریم های ظالمانه   و در نهایت بروز ویروس کرونا، از فشارهای اقتصادی بر مردم سخن گفت و اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر سایه این بیماری از سر کشور رفع شود . وی با اشاره به مسیر درست طی شده دانشگاه در چند سال اخیر، مدل اجرا شده   طرح جامع کار آفرینی را مدل موفقی خواند که مورد تأ یید مدیران ارشد وزارت علوم قرار گرفته است .
زمانی اصل با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران استانی، از نگاه و حمایت ویژه استاندار به دانشگاه خبر داده و افزود وقتی نگاه بر اساس توانایی ها و داشته های موجود باشد خدا نیز کمک می کند و اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید فرهنگ سازی کنیم . در این حالت است که می توانیم با ایمان و اتکا به داشته هایمان وضعیت موجود را عوض کنیم .

فرماندار بهبهان در پایان از برگزاری جلسه مشترکی با نهادهای درگیر با مشکلات دانشگاه خبر داده و اظهار امیدواری کرد پس از جلسه و بازدید شاهد عملیاتی شدن درخواست های مطرح شده باشیم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: