« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الا سلام و المسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با صدور پیامی هفته معلم را تبریک گفت.

متن کامل پیام نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
رسالت و جایگاه معلمان و فرهنگیان در نظام تربیتی که برترین کار بشریت محسوب می‌شود، کاری بزرگ و ارزشمند است، چون در راستای کار انبیاء و اولیای الهی جهت هدایت انسان‌ها و تعالی بخشیدن به اندیشه، افکار و آموختن علم، ادب و فرهنگ به بنی آدمی است.

معلمان گرامی، مکرم و آموزش و پرورش جامعه بشری را از ظلمت جهالت و نادانی نجات داده و به روشنای علم و معرفت رهبری می‌کنند و رنج‌ها و خار‌های سر راه جامعه را در پرتو تعلیم و تربیت برداشته، آسودگی و آرامش را به ارمغان می‌آورند.

رسول اکرم (ص) معلم کل عالم فرمود: «العلم مفتاح کل خیر و الجهل مفتاح کل شر»، یعنی سرمنشا همه خوبی‌ها علم و معرفت است و کلید و سرچشمه همه بدبختی و عقب ماندگی‌ها در دنیا و آخرت، جهالت آدمیان است».

آنچه که شما مکرمین و محترمین باید به آن توجه داشته و دارید، دو مطلب حیاتی و اساسی است:
الف: کمال ادب، فرهنگ و دانایی سر تعظیم و تسلیم فرود آوردن در مقابل فرامین الهی و عقل را در پرتو نور وحی قرار دادن و دیگران را به این سوی اشارت کردن است تا آدمیان از پستی حیوانیت رها گشته و به اوج انسانیت راه یابد.

ب: در کنار رشد علمی در ابعاد مختلف که ضرورت جامعه بشری است باید رشد اخلاقی و معنوی شکل بگیرد، چرا که اگر در کنار توسعه علوم و پیشرفت‌های علمی، اخلاق و علمی که باید مدافع سلامتی، آرامش و سکینه روانی انسان شود، قتل گاه آدمیان و از بین برنده آرامش و آسودگی خواهد بود؛ چنان چه امروز ما شاهد این موضوع هستیم، لذا باید در مدارس توجه ویژه به اخلاق و معنویت دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی جامعه صورت پذیرد تا دانش آموزان و جوانانی در شأن جامعه، انقلاب اسلامی و ملت با تمدن این سرزمین تربیت شود تا به عنوان قدرت محرکه انقلاب که خون بهای هزاران شهید گلگون کفن و رنج و زجر هزاران خردمند دانشمند است، عمل کرده و بتوانیم به آرمان و اهداف عالیه که در گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم (دام ظله العالی) ترسیم شده، برسیم.

هفته معلم را به همه فرهنگیان، مجاهدان و معلمان راه علم، ادب و فرهنگ تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شما عزیزان طلب عافیت و سربلندی دارم.

در پایان از همه شما معلمان، مدیران و کارکنان شجره طیبه آموزش و پرورش که در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش می‌کنید، سپاس گزاری می‌کنم و اجر همگان را از آفریدگار یکتای بی همتا خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید نصیر حسینی
هفتم اردیبهشت ماه نود و نه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین