« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
کهگیلویه و بویراحمد
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاطعانه و بدون مماشات با هنجارشکنان که در ملاء‌عام اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، برخورد می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کیقباد مصطفایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و به عنوان مسلمان وظیفه داریم که ارزش‌های دین مبین اسلام را به‌ویژه در ماه ضیافت الهی رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه نزول قرآن و ماه نزول برکات و رحمت بیکران الهی به بندگان است، عنوان کرد: در این ماه بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه‌های دل انگیز مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا به مشام می‌رسد.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیدواریم در این ماه پر از خیر و برکت با دعای مردم روزه دار بلاها  و آفت‌ها بویژه بیماری منحوس کرونا از جامعه اسلامی دفع شود.

 مصطفایی با تاکید بر برخورد قانونی و قاطع با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری می‌کنند، ادامه داد: نیروی انتظامی براساس وظایف ذاتی و قانونی و به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با افرادی که عمدا در ملأ‌عام با تظاهر به روزه خواری حرمت این ماه مبارک را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: از متصدیان واحد‌های صنفی، مسافران و افراد بیمار و همه کسانی‌که به هر دلیلی دارای عذر شرعی وپزشکی هستند، انتظار داریم که حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و از روزه خواری در ملأعام خودداری کنند.

مصطفایی بیان کرد: انتظار می‌رود مردم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف مربوط به عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و نیز توصیه‌های بهداشت فردی و اجتماعی از سوی واحدهای صنفی و اماکن عمومی، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین