« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷
امام جمعه لنده:
امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به همراهی و همدلی جامعه روحانیت با مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: در این برهه از زمان که مشکلات اقتصادی گریبانگیر بسیاری از مردم شده ، نیازمندان و محرومین نباید فراموش شوند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در گفت‌و‌گو با خبرنگار آوای رودکوف با اشاره به آغاز متفاوت سال ۹۹ در کشور و جامعه بین‌المللی اظهار داشت: امسال کشور ما و جامعه جهانی سال متفاوتی را با شیوع ویروس کرونا آغاز کرده و در گیر مبارزه با این بیماری هستند.

وی افزود: همه ادارات و نهادها و ارگان‌ها تمام توان خودشان را به کار گرفتند تا با کمک مسئولان و دولتمردان در وهله اول این بیماری را  مدیریت و در ادامه مهار کنند.

امام جمعه شهرستان لنده با بیان اینکه روحانیت از جنس مردم است، تصریح کرد: جامعه روحانیت در اقصی نقاط کشور از این قافله مستثنی نبوده و با احساس وظیفه‌ در همه بحران‌ها و خوشی‌ها در کنار مردم حضور داشتند.

محمودی‌اصل یادآور شد: در این موسم همه روحانیون به‌ویژه طلاب جوان، در راستای مقابله با ویروس کرونا در مناطق مختلف فعالیت‌های خوبی در قالب‌ گروه‌های جهادی برای ساماندهی و ضد عفونی کردن منازل عامه مردم، اماکن و معابر عمومی و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی انجام داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در این مقطع خیلی از مردم بیکار و لطمات اقتصادی به آنها وارد شد، طلاب در قالب تهیه بسته‌های ارزاق سعی کردند این فشارها را به حداقل برسانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با اشاره به تبلیغات دشمنان برای جدا نشان دادن جامعه روحانیت از مردم گفت: علیرغم همه تبلیغات سوء عده‌ای افراد مغرض نسبت به جامعه روحانیت، موج همدلی و وحدت مردم و روحانیت بیش از پیش شده است.

محمودی‌اصل ادامه داد: در بحث سلامت و امنیت بهداشتی در شهرستان، مجموعه شورای اداری، مردم، گروه‌های جهادی وابسته به سپاه و دفتر امام جمعه، جامعه روحانیت، تشکل‌های مردمی و جوانان با همدلی و همراهی فعالیت‌های بسیار خوبی را انجام داده‌اند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ضد عفونی اماکن عمومی و مذهبی از قبیل مساجد، رسیدگی به نیازمندان و کسانی که از رهگذر شیوع این ویروس دچار لطمه‌های اقتصادی شدند، از جمله اقدامات برجسته‌ای بوده که در این برهه زمانی انجام شده است.

امام جمعه لنده در پایان ضمن دعوت مردم به رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی گفت: حرکت‌های جهادی و رسیدگی به محرومان و نیازمندان همراه با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تا ریشه‌کنی این بیماری و ویروس ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: