« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده عنوان کرد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در جلسه قرارگاه رمضان برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رود کوف‌ از لنده، حجت الاسلام سید محمود الهی‌نیا در جلسه قرارگاه رمضان که با حضور روحانیون و شورای هیئات مذهبی برگزار شد با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه انفاق و استجابت دعا است.

وی افزود: در این روزها که ملت‌ها درگیر مبارزه با ویروس و بیماری کرونا هستند با دعای خیر مومنان و رعایت اصول بهداشتی و درمانی می‌توان بر این بیماری غلبه کرد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: ویروس کرونا همه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و ملی و ... را تحت الشعاع قرار داده، باید برنامه‌ریزی مناسبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدوین و برنامه‌های خوبی در شهرستان اجرایی کنیم.

الهی‌نیا با بیان اینکه امسال اعزام روحانی و مبلغ به روستاها (از قم) نخواهیم داشت، یادآور شد: مبلغین طرح هجرت و استقرار د  شهرستان وظایف تبلیغی خود را به روش‌های نوین و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دنبال خواهند کرد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مسئولان بهداشت   درمان د  خصوص جلوگیری از تجمع افراد، سعی می‌شود برنامه‌های پخش اذان، قرآن، احکام و ... از طریق سیستم صوتی و مناره‌های مساجد انجام و از تجمع افراد در مساجد تا اطلاع ثانوی ممانعت شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: ارتباط با مردم و امید دادن به آنها همراه با تبلیغ دین و احکام از طرق مختلف به خصوص فضای مجازی دنبال خواهد شد.


الهی‌نیا در ادامه به بیکار شدن بسیاری از مردم به دلیل شیوع بیماری اشاره و افزود: رزمایش مواسات‌ و همدلی و کمک مؤمنانه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی سلامت مردم و جامعه می‌باشد افزود: مراسمات دعا و نیایش و قرائت قرآن در خانه‌ها به صورت خانوادگی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: