« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،به دنبال شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مهدهای کودک آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری را برای مهدها به وجود آورده به طوری که با توجه به مصوبه ستاد ملی و متعاقب آن استانی پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی مهدهای کودک از ابتدای اسفندماه و عدم پرداخت شهریه توسط والدین، مدیران و موسسین مهدهای کودک توانایی پرداخت هزینه‌های جاری مرکز نظیر اجاره‌بها حقوق و بیمه پرسنل خود را ندارند.


در همین راستا ،پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در استان کهگیلویه و بویراحمد  همزمان با سراسر کشور جهت استفاده از ظرفیت خیر خواهی و مشارکت طلبی مردم شریف و خیر استان کهگیلویه و بویراحمد ،به ویژه مالکان محترم مهدهای کودک، راه اندازی شده تا با اطلاع رسانی  رسانه ها و همکاری کانون همیاری مهدهای کودک و ادارات بهزیستی شهرستان ها نسبت به تشویق مالکان به بخشش اجاره یک یا دو ماه و یا تخفیف بخشی از اجاره ایام تعطیلی مهد های کودک، یاریگر و حامی این مراکز باشند.


 این پویش در شهرستان لنده  با همت اداره بهزیستی و همکاری سرکار خانم ناهید کوهی سوق رئیس هیئت مدیره کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان به شکل موفقیت امیزی اجرا گردیده است.


در همین راستا رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف ضمن تقدیر و تشکر از مالکانی که تا کنون همراهی نمودند و به این پویش پیوستند  از تمام مالکان مهد های کودک خواست تا با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.


نورعلی کاظمی:هدف از این پویش را کاهش ضرر و زیان مهدهای کودک ؛ رعایت اصل انصاف و پشتیبانی از یکدیگر در این شرایط حساس و بحرانی و کمک به بقای مهد های کودک خسارت دیده دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: