« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
به منظور پخت غذای گرم برای نیازمندان انجام شد:
به‌منظور اجرای طرح هم‌سفره باهدف طبخ و توزیع غذا برای خانوارهای نیازمند و محروم در استان کهگیلویه و بویراحمد هفت آشپزخانه مهدوی دایر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، یک آشپزخانه مهدوی به نمایندگی از هفت آشپزخانه جهت پخت غذای گرم برای نیازمندان امروز سه‌شنبه، دوم اردیبهشت‌ماه، در مجتمع دانش‌آموزی شهدای کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و به همت کمیته امداد مناطق یک و دو یاسوج، افتتاح شد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات کمیته امداد در خصوص حمایت از نیازمندان، گفت: تکریم ولی‌نعمتان تحت حمایت کمیته امداد مختص زمان خاصی نیست و همیشه باید در دستور کار قرار داشته باشند.


وی به لزوم پاسخگویی به ندای مقام معظم رهبری درخصوص کمک مؤمنانه و کریمانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و افزود: در شرایط حساس کنونی رزمایش کمک مؤمنانه یک ضرورت اساسی برای حمایت از محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا است و همه ما باید در این خصوص با جدیت وارد عمل شویم.

کلانتری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه، بر لزوم رعایت بهداشت و توجه به پروتکل‌های بهداشتی در این آشپزخانه‌ها تأکید کرد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در کشور، گفت: به‌منظور پاسخگویی به‌فرمان رهبری و در آستانه ماه مبارک رمضان طرح هم‌سفره این نهاد با افتتاح هفت آشپزخانه به اجرا درآمد.

وی بابیان اینکه سنت نیکوی اطعام نیازمندان از بدو تأسیس کمیته امداد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد بوده است، اظهار کرد: در این آشپزخانه‌ها با کمک خیران و مردم مؤمن و خداجو غذای رایگان برای خانوارهای نیازمند تهیه، طبخ و توزیع خواهد شد.

 
مبشری به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت:  ناظرین نهادهای بهداشتی براساس توصیه‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا بر روند طبخ و توزیع غذا در آشپزخانه‌های مهدوی نظارت می‌کنند و تمامی نکات بهداشتی در این آشپزخانه‌ها رعایت می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم برای کمک به نیازمندان، تأکید کرد: دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در آشپزخانه‌های مهدوی هستند.

مبشری با اشاره به درگاه‌های الکترونیکی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱  به نام کمیته امداد استان و کد دستوری  #۱*074*۸۸۷۷* نیز از دیگر راه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این خصوص است.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: