« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت؛
به منظور تسریع در اجرایی طرح آبادانی و پیشرفت لنده استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان با بنیاد مستضعفان- علوی تاکید کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب لنده به عنوان پایلوت اقتصادی از سوی بنیاد مستضعفان گفت: اجرای طرح پایلوت محرومیت زدایی در این شهرستان نیازمند همکاری و تلاش جهادی همه مسئولان است.

حسین کلانتری اظهار داشت: باید از ظرفیت نیرو‌های نخبه انسانی در سطح استانی و ملی برای پیشبرد اهداف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی به نحو احسن استفاده شود.


کلانتری بر همکاری همه نهاد‌ها در اجرای برنامه‌های بنیاد مستضعفان تاکید کرد و گفت: دستگاهها و سازمانها باید تمام تلاش خود را برای بهره گیری از ظرفیت بنیاد علوی بکار گیرند و شهرستان لنده را از این وضعیت نجات دهند .

استاندار به ظرفیتهای شهرستان لنده بخصوص در زمینه معدن فسفات،گچ،آهک و….کشاورزی،گیاهان داروئی و..‌اشاره نمود و گفت :  با توجه به شروع عملیات جاده ملی لنده-تشان ایجاد انگیزه و بستر کار بیش از قبل فراهم هست .

در ادامه فرماندار لنده ضمن اشاره به فعالیتها و خدمات بنیاد علوی به طرح مشکلات شهرستان پرداخت و از  استاندار برای برگزاری جلسات مداوم و منظم با حضور مدیران کل جهت پیگیری اقدامات و بررسی موانع شهرستان لنده درخواست مساعدت نمود.

موسوی گفت : با پیگیری های انجام شده ۱۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد علوی به پروژه اتصال لنده به محور پاتاوه- دهدشت اختصاص یافته که بزودی ۵ کیلومتر از این مسیر توسط شرکت اسکان اجرائی می شود .

ایشان ضمن قدر دانی از اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد محترم علوی،انتظارات مردم را در زمینه اشتغال و توسعه را فراتر از این اقدامات دانست و اشاره کرد با رویکرد جدید بنیاد و تیم مدیریتی جدید و حضور مهندس منصوری و مهندس جعفری امیدواریم مطالبه بحق مردم سریعتر محقق شود .

همچنین جعفری نماینده بنیاد علوی در این نشست پتانسیل های طبیعی و انسانی استان را دو ظرفیتی دانست که با بهره مندی از آنان با برنامه ریزی و هدفمند سازی روند توسعه هموار تر خواهد شد.

وی به فعالیت‌های انجام شده از سوی بنیاد در حوزه‌های عمرانی فرهنگی، آموزشی، تربیتی و اشتغال اشاره و گفت برنامه ریزیهای بنیاد در راستای توسعه همجانبه این شهرستان است.

وی یاد اور شد؛ اقدماتی چون پروژه مرکز بستر درمانی، تعمیر تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد و حمایت انجام گرفته در حوزه کشاورزی نمونه های از کارهای خوب در این منطقه است.

نماینده بنیاد علوی در این بخش به خط مشی جدید بنیاد را مردم محوری عنوان و گفت؛ براین اساس با برون سپاری و حمایت از گروهای جهادی با هم افزایی و بهرمندی از پتانسیل‌ها شاهد توانمند سازی مناطق روستایی خواهیم بود.

نماینده بنیاد علوی به لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های استان در روند اجرای طرح آبادانی و پیشرفت لنده اشاره کرد و گفت؛ انتظار میرود مدیران کل استان نگاه ویژه به این طرح داشته باشند و در راستای توسعه این منطقه محروم، اختیارات بیشتری به دستگاه های اجرایی خود در سطح شهرستان واگذار کنند.

نماینده بنیاد علوی اجرای طرح پایلوت محرومیت زدایی در یک نقطه از این استان را فرصتی دانست که با اجرای موفق آن میتوان به عنوان الگو برای توسعه دیگر نقاط بهره برد.

جعفری با تشکر از فرماندار و مدیران دستگاه های مختلف در شهرستان گفت؛ برای رفع مشکلات موجود در گام نخست احتیاج به همکاری بیشتر کلیه دستگاه‌های اداری داریم که داشتن روحیه جهادی مدیران و تسهیل  بروکراسی اداری دستگاهها با داشتن اختیارات بیشتر اثر بخشی بیشتری خواهد داشت.

مدیر محرومیت زدایی لنده ارایه پیشنهاداتی از جمله :تشکیل کارگروه محرومیت زدایی در استان با همکاری بنیاد و شرکت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست استاندار و ارائه کلیه پیشنهادات دستگاه‌ها به صورت جامع و کامل به این کارگروه را نقطه عطفی در راستای محرومیت زدایی هر چه سریعتر این منطقه عنوان کرد.

وی همچنین به لزوم نظارت مستقیم استاندار یا نماینده ویژه ایشان در کارگروه محرومیت زدایی لنده را از نقاط موثر در راه توسعه هر سریعتر شهرستان عنوان کرد.

مدیر محرومیت زدایی لنده در بخش پایانی از سخنان خود با درخواست از استاندارد جهت سفر به شهرستان لنده و حضور میدانی جهت رفع بهتر موانع را خواستار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: