« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان خبر داد:
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی تسهیلات این سازمان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عباس نورمحمدی با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی تسهیلات بیمه‌ای و درمانی در نظر گرفته شده برای کنترل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مخاطبان و کارکنان این سازمان را تا پایان اردیبهشت 99 تمدید کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد: دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان تا پایان اردیبهشت 99 دارای اعتبار بوده و نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان به شعب و کارگزاری‌ها برای تمدید دفترچه‌های درمانی نیست.

نورمحمدی ابراز کرد:  مهلت پرداخت حق بیمه‌ بیمه شدگان اختیاری، توافقی، رانندگان درون شهری و برون شهری و کارگران ساختمانی نیزافزایش یافته و به منظور جلوگیری از لغو قراردادها و تداوم بیمه پردازی این قبیل بیمه شدگان تا پایان اردیبهشت ماه امسال برای پرداخت حق بیمه مهلت دارند.

وی تصریح کرد: برای تمامی بیمه شدگان به ویژه بیماران مبتلا به کرونا و همچنین مرخصی زایمان امکان پرداخت علی‌الحساب غرامت دستمزد براساس گواهی پزشک معالج فراهم شده و این خدمات بدون نیاز به انجام تشریفات مقرر و مراجعه حضوری به شعب انجام می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد:  ثبت درخواست خدمات و تعهدات کوتاه مدت (غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری ، پروتز و اروتز ، کمک هزینه ازدواج و... ) نیز بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی  http://eservices.tamin.ir  قابل انجام است.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: بر این اساس برای ثبت درخواست بازنشستگی نیازی به مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی نیست و تاریخ ترک کار مندرج در لیست پرداخت حق بیمه به عنوان تاریخ درخواست بازنشستگی محسوب می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین انجام استعلام درخصوص تمدید یا صدور کارت هوشمند رانندگان به حالت تعلیق درآمده و تداوم بیمه پردازی آنان تا پایان اردیبهشت 1399 قابل انجام است.

نورمحمدی با اشاره به اینکه امکان بیمه پردازی آن دسته از کارگران ساختمانی که کارت مهارت فنی آنان منقضی شده تا پایان اردیبهشت امسال قابل انجام است، ادامه داد: جلسات کمیسیون‌های پزشکی موضوع ماده 91 و شوراهای پزشکی نیز تا پایان اردیبهشت امسال برگزار نمی‌شود.

وی افزود: انجام تمام بازرسی‌های مرتبط با امور بیمه شدگان خاص اعم از بیمه بیکاری،احراز اشتغال قالیبافان،کارگران ساختمانی و... تا پایان اردیبهشت 99 موضوعیت انجام نمی‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: