« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
سیاسی
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در واکنش به تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه سیم کارت گفت: آقای اپراتور! مردم نباید برای تهیه‌ی سیم‌کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الان باید این فرآیند «متوقف» شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در واکنش به تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه سیم کارت گفت: آقای اپراتور! مردم نباید برای تهیه‌ی سیم‌کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الان باید این فرآیند «متوقف» شود.


واکنش وزیر ارتباطات به تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه سیم کارت: همین الان باید این فرآیند «متوقف» شودبه گزارش خبرداغ ، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در واکنش به تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه سیم کارت گفت: آقای اپراتور! مردم نباید برای تهیه‌ی سیم‌کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الان باید این فرآیند «متوقف» شود. از مردم آنلاین ثبت‌نام کنید و با پست سیم کارت را به منازل آنها برسانید.

‏خدمت رسانی خود به مردم «باید» با دستورالعملهای وزارت بهداشت باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین