« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
چالش ملی جوان لنده ای برای مجلس شورای اسلامی
مستحضر هستید که بحران جهانی کرونا ویروس از هم گسیختگی شدیدی را در تمامی جوامع و ابعاد جامعه ما به وجود آورده نشان به آن نشان که شرایط گذران زندگی برای قشر محروم و مستضعف جامعه به سختی قابل گذران است...
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحینماینده گان محترم مجلس شورای اسلامی نقش شما در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی مطرح شده از جانب رهبری چیست؟

 نماینده گان محترم مجلس شورای اسلامی :

آن گونه که مطلع هستید مجلس عصاره زحمت های طاقت فرسا و برآمده از الله اکبرهای خونین یک ملت است با توجه به این که این نهاد ریشه در آراء عمومی مردم دارد طبق ضوابط اساسی مدون سهم قابل توجهی از حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران را اعمال می کند به نحوی که در اصل ۸۴ قانون اساسی آمده است که هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است ، مستحضر هستید که بحران جهانی کرونا ویروس از هم گسیختگی شدیدی را در تمامی جوامع و ابعاد جامعه ما به وجود آورده نشان به آن نشان که شرایط گذران زندگی برای قشر محروم و مستضعف جامعه به سختی قابل گذران است و مرهم های دولت محترم تدبیر و امید به تنهایی کفایت نمی کند و گاهاً زخم بر نمک مردم می پاشد ، به خوبی می دانید که در مجلس شورای اسلامی باید به رهبری ، به مردم ، به قانون و به شعارهای انتخاباتی خود پایبند باشید ، حال آن که مقام معظم رهبری  بر رزمایش مواسات و همدلی از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان فراخوانی ملی برای کمک های مومنانه به نیازمندان و فقرا صادر کرده است آیا با کرامت به سراغ نیازمندان و لبیک به رهنمودهای رهبری خواهید رفت؟

 راهبردها و پیوندهای عملیتان برای شناخت اولویت ها ، ضرورت ها ، درک نیاز واقعی و مطالبات فعلی توده های فقیر و مردم مظلوم ایران چه می باشد؟

آیا می توانید ثابت کنید منادی شعارهای انقلابی رهبر معظم انقلاب هستید و رسیدگی به حال مستمندان در راس برنامه هایتان هست؟


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین