« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
در 27 روز از فروردین ماه 99:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در بیست و هفتمین روز از فروردین ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 271 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه های تهران، شیراز و یاسوج؛ 4 مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 313 بیمار رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان ابراز داشت: شایسته است مجددا از مسئولین محترم وزارت بهداشت که مجوز اعلام نتایج استانی و شهرستانی را صادر نمودند، تشکر و قدردانی نمود.

دکتر یزدانپناه یاد آور شد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه 4030 تماس حاصل نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: