« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
حوادث
"ننه کبری" پیرزن مبتلا به کرونا توانست این ویروس را شکست دهد و به کمک کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ع) شهرستان بناب درمان شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از رکنا ، طی روز‌های اخیر تصویری از پیرزن مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ع) شهرستان بناب، منتشر شد، او "ننه کبری" بود که سر بر زانوی یکی از پرستاران گذاشته و آرام گرفته بود.

این تصویر به سرعت بین کاربران فضای مجازی دست به دست شد و بیش از پیش از خودگذشتگی و مهربانی کادر درمانی را نمایان کرد.

کاربران فضای مجازی در این رابطه نوشتند: "ننه کبری مادر پیری است که کرونا گرفته و از فراموشی هم رنج می‌برد، او فکر می‌کند پرستاران، بچه‌های او و بیمارستان هم خانه اوست و اصرار دارد که روی زمین بخوابد. "

ننه کبری اکنون کرونا را شکست داده و با حال خوب از بیمارستان مرخص شده است.

علی منزوی مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بناب از حال خوب و مرخص شدن ننه کبری خبر می‌دهد و می‌گوید: ننه کبری مادر سالخورده ۸۶ ساله از اهالی شهرستان بناب که عارضه فراموشی موقت نیز داشته و در بخش مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بیمارستان امام خمینی بناب بستری بود، امروز مرخص شد.

او به تصویر منتشر شده در فضای مجازی از ننه کبری اشاره می‌کند و می‌افزاید: پرستاران بخش، درخواست این مادر را با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی اجابت می‌کردند و این مادر روی زمین بااحساس امنیت کامل بر روی زانوی کادر بخش به خواب می‌رفت.

تاریخ سرافراز ایران اسلامی، مهربانی این روز‌های کادر درمان را فراموش نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین