« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
مصیب حیدری خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: به‌منظور کمک به ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه این اداره آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، از تعدادی از کارگاه‌های تولید ماسک توسط مددجویان این نهاد جهت توزیع بین نیازمندان بازدید کرد.

حیدری در حاشیه این بازدید گفت: این نهاد انقلابی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری جهت همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای خرید اقلام خوراکی و مواد بهداشتی است.


حیدری بیان کرد: به‌منظور تحقق منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با توجه به اینکه محرومان و نیازمندان ازجمله آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند، کمیته امداد منطقه یک یاسوج هم‌زمان با سراسر کشور با توجه به تأکیدات مدیران ارشد این نهاد و روحیه جهادی امدادگران، آماده جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران است.

وی ضمن دعوت از هم‌وطنان سخاوتمند برای مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان گفت: شماره کارت 6037997950026477 آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار برای خرید مواد بهداشتی و توزیع بین نیازمندان است.

حیدری افزود: همچنین شماره تلفن‌های 09177430386، 09175431143، 09173419979 و 09171451619 آماده پاسخگویی ،هماهنگی و جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان تا پایان ماه مبارک است.

وی به اقدامات کمیته امداد منطقه یک یاسوج در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین مددجویان اشاره و بیان کرد: این اداره از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان بیش از 100 میلیون تومان کمک نقدی و خدمات به جامعه هدف خود ارائه داده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج پرداخت کمک نقدی به 779 خانوار به مبلغ بیش از 71 میلیون تومان را از اقدامات این اداره در این دوره عنوان و بیان کرد: این مبلغ به 190 بیمار صعب‌العلاج، پنج بیمار خاص، 572 سالمند و 22 مادر باردار و شیرده پرداخت‌شده است.

حیدری به تولید ماسک توسط مددجویان این نهاد اشاره و بیان کرد: بیش از 40 نفر از بانوان تحت حمایت این اداره با همکاری سپاه پاسداران، مراکز نیکوکاری ،گروه‌های جهادی در منزل و در کارگاه‌های جهادی فعالیت می‌کنند که تاکنون بیش از 70 هزار عدد ماسک تولید و با همکاری سپاه پاسداران برای مصرف در اختیار مراجع ذیصلاح ازجمله دانشگاه علوم پزشکی قرارگرفته است.

وی توزیع 50 بسته غذایی توسط مرکز نیکوکاری صاحب‌الزمان کمیته امداد منطقه یک یاسوج به ارزش پنج میلیون تومان، بین خانواده‌های مددجو را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد و گفت: همچنین این اداره با همکاری مرکز نیکوکاری نسبت به تهیه آب‌ژاول و محلول‌های بهداشتی به ارزش پنج میلیون تومان اقدام و برای ضدعفونی 500 خانوار اقدام نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین