« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
با ارسال پیامی انجام شد؛
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا امام جمعه موقت لنده در پیامی از مردم استان به خصوص مردم شهرستان لنده برای شرکت در جشنواره کشوری کتابخوانی رضوی دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا امام جمعه موقت لنده در پیامی از مردم استان به خصوص مردم  شهرستان لنده برای شرکت در جشنواره کشوری کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

در بخشی از پیام امام جمعه موقت لنده با اشاره به ضرورت توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی آمده است: کتاب یار مهربان و روشنایی‌بخش مسیر تحول و پیشرفت انسان است.


الهی‌نیا در ادامه افزود: سطح مطالعه انسان در حوزه‌های مختلف می‌تواند گام‌های تعالی و پیشرفت آن را مستحکم نماید و انسان را به دنیایی از زیبایی‌ها و سرزمین‌هایی هدایت کند که شاید با سال‌ها کار و تلاش نتواند به آن دست یابد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده یادآور شد: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی برای افزایش سطح مطالعه در جامعه بوده و باید متولیان امر در جهت کیفیت‌بخشی به آن تلاش کنند.

در بخش دیگری از این  پیام  به شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا اشاره و آمده است: یکی از راه‌ها و شاید اصلی‌ترین راه مقابله با این ویروس به تایید پزشکان و زحمتکشان عرصه‌ سلامت در خانه‌ماندن است. پر کردن اوقات فراغت در خانه ماندن با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی امری است که مردم می‌توانند از آنها نهایت استفاده را ببرند.

الهی‌نیا در ادامه به ظرفیت شرکت گروه‌های سنی مختلف در این جشنواره ادامه داد: خانواده موضوع کتابخوانی و تفریح سالم را جدی بگیرند و فرزندان خود را به شرکت در این جشنواره دعوت نمایند.

امام جمعه موقت لنده و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  در پایان ضمن دعوت دوباره مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: امیدواریم با ترویج فرهنگ کتابخوانی بتوانیم سطح مطالعه در کشور را افزایش دهیم.

سید محمود الهی‌نیا
امام جمعه موقت لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: