« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
پایگاه خبری آوای رودکوف:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی اصناف در این استان باید با ثبت نام در سایت وزارت بهداشت گواهینامه سلامت بگیرند در غیر این صورت فعالیت آنها خلاف قانون بوده و با آن ها مطابق قانون برخورد خواهد شد.

 محمد مهدی بانشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان دقیق ریشه کنی بیماری ویروسی کرونا هنوز مشخص نیست و بررسی ها نشان می دهد به فاز کنترل این بیماری نرسیده‌ایم و شیب آن همچنان بالا رونده است.

وی افزود:طرح فاصله گذاری هوشمند در دولت مصوب شده است و به تبع سراسر کشور در این استان اجرایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در راستای این طرح تمامی اصناف استان باید به سایت  salamat.gov.ir  وارد شوند و ثبت نام کنند.

بانشی ابراز داشت: پس از ورود به سامانه با وارد کردن کد ملی روند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند را مورد مطالعه قرار دهند و گواهینامه سلامت دریافت کنند.

وی تاکید کرد: اصناف بدون مجوز بهداشت اجازه فعالیت ندارند و تمامی اصناف باید گواهینامه سلامت را از سامانه دریافت کنند و در معرض دید بازرسان بهداشتی و مردم قرار بدهند.

بانشی از مردم خواست رفت و آمد ها را در سطح بازار و اماکن دیگر کاهش دهند و شهروندان تلاش کنند گام های تاثیر گذاری در طرح فاصله گذاری هوشمند برداشته شود تا تضمین کننده سلامت خود و اطرافیان باشیم.

اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از امروز ۲۳ فروردین ماه به مدت یک هفته با مشارکت ۱۴۰ بازرس بهداشت محیط در این استان اغاز  شده است.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا امروز شنبه ۲۲۳ نفر شامل ۱۱۹ مرد و ۱۰۴ زن است.

استان ۷۲۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین