« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
فرماندار کهگیلویه:
کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: صنوفی که بدون دریافت کد وزارت بهداشت اقدام به بازگشایی کنند پلمب می شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛"علیرضا اتابک"در نشست شورای سلامت، ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاههای اجرایی و نیروهای جهادی و مردمی جهت مقابله با کرونا ویروس گفت: نتیجه این همدلی و همراهی مردم، عملکرد مثبت شهرستان را در پی داشت.

وی با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، اظهار کرد: بر اساس این طرح مشاغل کم خطر با دریافت کد مجوز از سامانه، و با رعایت اصول بهداشتی، فعالیت خود را آغاز می کنند.

اتابک بیان کرد: صنوفی که بدون دریافت کد اقدام به بازگشایی کنند پلمب خواهند شد.

وی خواستار تشدید نظارت دستگاههای نظارتی بر واحدهای صنفی شد و افزود: در صورت تخطی از قانون برخورد لازم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به فعالیت ناوگان درون شهری گفت: این ناوگان اجازه حداکثر ۳ مسافر در وسیله نقلیه خود خواهند شد.

به گزارش ایسنا، اتابک از تالارهای پذیرایی، آرایشگاهها، فست فودها، مراکز تفریحی، بازی و گیم نت، قهوه خانه، چای خانه، کافی شاپ، فروشگاه‌های بزرگ زنجیره ای، آموزشگاه‌های رانندگی، گرمابه، استخر، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، پاساژها، مجتمع‌های اداری و بازارهای مرکزی مسقف، رستوران ها و اغذیه فروشی و نمایشگاه‌ها و مراکز تجاری به عنوان مشاغل پرخطر که فعالیت آنها ممنوع است نام برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: