« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کهگیلویه و بویراحمد؛
به همت جمعیت همیاران سلامت روان و اداره بهزیستی شهرستان لنده بیش از 90بسته بهداشتی و خوارکی در قالب یازده قلم کالا بین نیازمندان شهرستان لنده توزیع شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:به همت جمعیت همیاران سلامت روان و اداره بهزیستی شهرستان لنده بیش از 90بسته بهداشتی و خوارکی در قالب یازده قلم کالا شامل: ماسک، دستکش لاتکس، ژل ضد عفونی ، الکل، روغن، مایع دستشویی، رب گوجه، سویا ، شامپو ،ماکارونی،مایع ظرفشویی برشورهای آموزشی و توجهی در خصوص بیماری کرونا و حوزه بهداشت روان به ارزش شصت و هشت میلیون ریال بین ۹۰خانوار آسیب پذیر و کم درآمد و کارگر فصلی توزیع شده است.

 
عادل ضربی مدیر این جمعیت در این خصوص گفت : حال که ایران اسلامی ما در این روزها سرشار از مهربانیها شده ما نیز در این راستا با بهره گیری از منابع متعدد از جمله خیرین و کمکهای کشوری جمعیت، این اقدام نوع دوستانه و کوچک را ترتیب دادیم . و از مردم  خواهش میکنیم که با رعایت موازین بهداشتی اعلامی از وزارت بهداشت از جمله در خانه ماندن تلاش کنیم تا هر چه زودتر از این مخمصه رهایی پیدا کنیم .







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: