« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
سیاسی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت الاسلام الهی نیا در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.


متن پیام وی بدین شرح است:
بسم اللّه الرحمن الرحیم
 اللّهم صلی علی محمد و آل محمد و عجّل فرجهم.
نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا ،امید دل مستضعفان عالم، آقایی که بشریت تشنه ظهور او هستند و  به انتظار او نشسته‌اند، امامی که برپاکننده عدالت است و با ظهورش همه برکات نازل می شود، این روز مبارک را به محضر  مقدس  نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و ملت شریف ایران و همه مستضعفان عالم  تبریک عرض می‌نماییم.

روزی که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شد، سربازانی که امنیت و اقتدار و آسایش ملت ایران مدیون فداکاری و ایثار و تلاشهای مخلصانه این عزیزان می‌باشد، این روز را به سربازان گمنام امام زمان ‌(عج) تبریک می گویم و گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای حریم امنیت کشور و درود می‌فرستیم به روان پاک شهیدان.

در این روز پر خیر و برکت دست به دعا بر می‌داریم و از خدای متعال تعجیل در فرج امام زمان(ع) و رفع گرفتاریها و مشکلات کشور را خواهانیم.

این روزها کشور و جهان با مشکل جدی به نام شیوع بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، در این روز  پر خیر و برکت با تمسک و توسل به درگاه احدیت و ائمه معصومین (ع)، صحت و سلامتی و سربلندی و رفع کامل این بیماری را مسئلت می‌نماییم و با لبیک و ندای یا مهدی تا غلبه کامل بر این بیماری تلاش خواهیم کرد.

بار دیگر ضمن تبریک و تقدیر از سربازان گمنام امام زمان(ع)، از تلاش حافظان سلامت کشور تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.

  یا مهدی ادرکنی...اللّهم عجّل لولیک الفرج.
سید محمود الهی‌نیا
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: