« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمدخبر داد؛
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سامانه پیامکی به منظور ارتباط راحت‌تر مردم با دستگاه قضایی در صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و جنگل در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی سامانه پیامکی به منظور ارتباط بهتر و راحت تر مردم با دستگاه قضایی در صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و جنگل خبر داد و افزود: دستگاه قضایی استان علاوه بر سامانه سجام به آدرس sajam.scpd.ir، سامانه پیامکی به شماره 3000129 را در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان راه اندازی نموده است.

دکتر نگین تاجی ضمن دعوت مردم در همکاری با دستگاه قضایی در صیانت از اراضی ملی ،منابع طبیعی ،محیط زیست و جنگل ها و رودخانه های استان و هرجایی که در حکم انفال است ،گفت: عموم مردم شریف استان می توانند از طریق تلفن همراه اقدامات مجرمانه افراد متعرض به موارد ذکر شده را در سراسر استان به این سامانه ارسال نمایند.

وی بیان داشت: سیاست ما در دادگستری استان این است که مردم عزیز، در استان، دیدبانان قضایی ما هستند و می توانند در هر جای استان کهگیلویه و بویراحمد و در هر زمان هرگونه جرم را از طریق این سامانه به دادگستری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت از وقوع جرم پیشگیری یا با مجرمین برخورد قضایی گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین