« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
طنز از وحید حاج سعیدی:
این روزهای بی مزه و مزخرف کرونایی که مجبور هستیم در منزل بمانیم و به صورت سازمان نیافته خودمان را قرنطینه کنیم، تنها دلخوشی مان سریال پایتخت بود تا روزی سه وعده صبح ، ظهر، شب این سریال را تماشا کنیم و بخشی از اوقات مان را غنی سازی کنیم که متاسفانه این سریال هم به زعم دوستان به قهقرا رفت!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:این روزهای بی مزه و مزخرف کرونایی که مجبور هستیم در منزل بمانیم و به صورت سازمان نیافته خودمان را قرنطینه کنیم، تنها دلخوشی مان سریال پایتخت بود تا روزی سه وعده صبح ، ظهر، شب این سریال را تماشا کنیم و بخشی از اوقات مان را غنی سازی کنیم که متاسفانه این سریال هم به زعم دوستان به قهقرا رفت!

در جریان هستید که پس از حواشی به وجودآمده در قسمت آخر سریال پایتخت شش و شباهت یافتن آن به فیلم فارسی های آبگوشتی و مکش مرگ من،  جناب علی عسکری ریاست سازمان عریض و طویل صدا و سیما آن را  « اشتباه،  بی توجهی و وادادگی و یا عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن»  نامید و دستور داد ضمن برخورد مناسب، برنامه ریزی لازم برای پیشگیری از تکرار چنین مواردی صورت گیرد! احتمالاً  الان هم دوستان با آن لباس شوالیه ای در به در دنبال مسبب حواشی قسمت آخر پایتخت 6 می گردند تا بلای مدیر شبکه کیش را سرش بیاورند و به عنوان «مشاور معاون امور استان‌ها» منصوبش کنند تا درس عبرتی برای سازندگان این سریال شود! 

با این حال ما تا زمان پیدا شدن مسببان حواشی پایتخت، مجبوریم در خانه بمانیم و با نصر الله رادش ورزش کنیم، با قرص های کامران و شیوا دوپینگ کنیم، مافیای علیرام نورایی با آن سبیل های قجری را تماشا کنیم  و گزارش های حسینی بای را از کف شهر و مردمی که قرنطینه را رعایت نمی کنند آچار کشی  و آنالیزکنیم!

راستی برای شما جالب نیست هیچ کدام از افرادی که حسینی بای و مسعود سلامی با آنها مصاحبه می کند، دغدغه نان و معیشت ندارند و همه شان از اینکه قرنطینه خانگی را شکستند و در بی آرتی یا مترو روی سر و کول هم سوار شده اند، اظهار ندامت و پشیمانی دارند و حسینی بای و سلامی از آنها قول می گیرند که بچه های خوبی باشند و قرنطینه خانگی را رعایت کنند تا کادر درمان و پزشکی نفس بتوانند نفس بکشند و و زود تر از شر لباس های فضایی خلاص شوند!

همان کادر درمان و پزشکی که در اعتراض به مالیات ندادن سلبریتی ها و فوتبالیست های کم سواد با درآمد میلیاردی و صاحبان تجارت های زیر زمینی ، دستگاه کارت خوان نصب نکردند و آماج انواع حملات و تهمت ها قرار گرفتند؛  ولی امروز در صدر جبهه مقابله با کرونا هستند و در حالی که سایر افراد به منظور عدم سرایت بیماری  باید دو متر از دیگران فاصله داشته باشند این جماعت باید توی حلق بیمار بروند تا نمونه تست کرونا بگیرند! بماند که تعدادی از آنها نیز جان خود را نیز در این راه از دست داده اند!

الان هم که مردم عادی و غیر کارمند  باید منتظر غربالگری دولتی باشند تا بسته های حمایتی شامل حال شان شود. داستان آنجا خوشمزه می شود که موقع قطع یارانه یا رد درخواست بسته معیشتی بنزینی ، اطلاعات خلق الله به روز شده ولی موقع تحویل بسته معیشتی کرونایی دوباره خلق الله باید دوباره با الک دانه ریز غربالگری و شناسایی شوند! فقط دوستان عنایت داشته باشند در حالت عادی امورات جماعت کثیری از خلق الله با دو شیفت کار در شبانه روز پیش نمی رود و هشت شان گرو نه و ده و یازده است و حال چطور باید بدون کسب درآمد در خانه بمانند و با نور فتو سنتز کنند  و حوائج روزانه شان را برآورده سازند والله اعلم... خدا به خیر بگذراند...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: