« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
یادداشت به قلم سید غفار فتحی:
با توجه به این که مقوله بی تفاوتی همیشه آگاهی را به انزوا می برد و با بدآموزی مبنای تبدیل به یک عادت عمومی را مقدمه چینی می کند ، متاسفانه این روزها رفتارهای خودخواهانه ای از بعضی شهروندان می بینم که..
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی:برکسی مستور نیست که همیشه مشارکت و نقش آفرینی بهنگام مردم اثر معجزه آسا در رفع انواع بحران ها دارد ، مردم فهیم شهرستان لنده در بحران کرونا نشان دادند که با در خانه ماندن به نحوی در تقسیم مسئولیت با مسئولین و فرشتگان کادر بهداشت و درمان پیشگام و ممتازند .

اما من واکسن اخلاقی-اجتماعی کرونا را در یک اصل غلیظ یافته ام اصلی که اگر همه ما چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با زبانی نرم و نه گزنده به آن عمل کنیم مشت پولادینی بر پیکره این ویروس وارد خواهیم ساخت.

آیا می دانید از چه سخن می گویم از امر به معروف و نهی از منکر ، اما شاید بپرسید چرا این مسئله مهم است؟

با توجه به این که مقوله بی تفاوتی همیشه آگاهی را به انزوا می برد و با بدآموزی مبنای تبدیل به یک عادت عمومی را مقدمه چینی می کند ،  متاسفانه این روزها رفتارهای خودخواهانه ای از بعضی شهروندان می بینم که با بی توجهی به قرنطینه خانگی ، حضور در تجمعات خیابانی و حضورهای بی هدف در بازار آن هم بدون توجه به رعایت نکات بهداشتی با تفکر تخریبی شان سرعت بازگشت ثبات سلامت و امید به بهبود شرایط را کند می کنند .

فلذا از عموم مردم استدعا دارم امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه عمومی خود بدانند و با کسانی که در خانه و چه در سطح شهر تهدیدی برای امنیت سلامت مردم هستند آرام و بدون هیچ خشونتی و با رعایت شرایط ، اصل امر به معروف و نهی منکر را کاربردی کنند تا آثارش را ببینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: