« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
در آستانه نیمه شعبان صورت گرفت:
بعد از اهدای اعضای بدن خانم 52 ساله ی لنده ای حالا اولیاء دم از پرونده ی تصادف منجر به فوت فرزندشان نیز گذشت نمودند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:در تاریخ 29  خرداد 1398 مرحومه "زلیخا جمعه‌پور" ۵۲ ساله اهل شهرستان لنده به علت مرگ مغزی ناشی از وقوع تصادف در بیمارستان امام خمینی دهدشت  بستری که متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه بود.

پس از تأیید مرگ مغزی از سوی تیم پزشکی بیمارستان،شوهر و خانواده وی در اقدامی خیر خواهانه اعضای بدن ایشان را به بیماران نیازمندان  اهدا  نمودند و اما سرانجام در تاریخ 18 فروردین ماه 1399 اولیاء دم این مرحومه در اقدام خیر خواهانه ی دیگری از حقوق خود در این پرونده گذشت و اعلام رضایت نمودند.

پدر این مرحومه در جلسه ای که با حضور روحانی سرشناس لنده ای حجت الاسلام نظری و همچنین حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه ؛ سرگرد جمشیدی فرماندهی انتظامی شهرستان و سروان ابادی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی لنده برگزار شد  اظهار داشت  : ما راضی شدیم به رضای خدا، به خاطر رضایت و خوشنودی خدا از حق و حقو ق خود گذشتیم  تا خدا از ما راضی باشد.

همچنین مادر این مرحومه با بیان اینکه حتی یک بار قاتل دخترم را نیز لعنت نکرده ام گفت:وقتی خدا از بندگانش می‌گذرد، ما بندگان بی‌مقدارش چرا نبخشیم؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: