« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای افزایش احساس امنیت و رفاه عمومی و پاسخ گویی به مطالبات مردمی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی از ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی  در راستای افزایش احساس امنیت و رفاه عمومی و پاسخ گویی به مطالبات مردمی خبر داد و گفت:اقدامات مناسب و قابل توجه‌ای با هدف ایجاد نظم و آرامش در جامعه با اجرای این طرح صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده اظهار کرد: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش نظم عمومی و حقوق شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: در جریان این طرح 4 سارق دستگیر 4 فقره سرقت کشف که پرونده این افراد جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده خاطر نشان کرد: همچنین   5 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتور سیکلت به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف و روانه پارکینگ گردید.

سرگرد جمشیدی کشف 800 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 3 نفر خرده فروش را از دیگر نتایج  این طرح برشمرد و اضافه کرد: پلیس انتظار دارد شهروندان در ایجاد امنیت پایدار  پلیس را در این امر یاری کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم با پلیس موجب دستگیری سریع مجرمان می‌شود افزود:شماره تماس  ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: