« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
حمید رضا طیب نیا:
چهره زیبا و نازنین حضرت علی اکبر (ع) چنان به نبی اکرم (ص) شبیه بود که در روایتی از امام حسین (ع) آمده است که: هرگاه مشتاق دیدار پیامبر می شدیم به چهره حضرت علی اکبر (ع) می نگریستیم.
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا:قران می فرماید:《قُلْ إِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ وَیَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ 》

شیعیانی مانند حضرت علی اکبر(ع) در مکتب وحی آموختند حبّ خود را در کنترل اطاعت و تبعیت از امام عصر خویش در آورند، لذا در نهایت اشتیاق و حبّی که نسبت به میدان نبرد و شهادت داشتند، از امام خویش اذن میدان می‌گرفتند.

بنابراین از اولین درس‌های عاشورا، اطاعت و تبعیت است که محبان و شیعیان اهل‌بیت(ع) می‌توانند این ویژگی بارز  را  را با انوار الهی حاضر در بین  جامعه اسلامی تمرین کنند.

دشمن با شهادت حضرت علی اکبر تصور میکرد که امام بعد از سید الشهدا را به شهادت رسانده است وچنین تصور میشود که علت به  قتل عظیم  کشته شدن این بزرگوار همین باشد بنابراین ازاین رو میتوان حضرت علی اکبر را فدایی امام سجاد هم دانست.

چهره زیبا و نازنین حضرت علی اکبر (ع) چنان به نبی اکرم (ص) شبیه بود که در روایتی از امام حسین (ع) آمده است که: هرگاه مشتاق دیدار پیامبر می شدیم به چهره حضرت علی اکبر (ع) می نگریستیم. 《وَ خُلُقاً وَ مَنْطِقاً بِرَسُولِک》

حضرت علی اکبر الگوی ممتاز وبی بدیل جمیع جهات برای جوانان تاریخ است بنابراین ؛ از مهمترین ویژگیهایی که جوانان امروز  با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) به عنوان وظیفه ، باید سرلوحه زندگی خود قرار دهند را میتوان در :

تهذیب‌ نفس‌ ،معرفت‌ نسبت‌ به دین،کسب‌ آمادگی نظامی،پایبندی و تعهد نسبت‌ به جانشین امام زمان (عج)، آگاهی به مسائل روز و اتحاد بر محور توحید، امر به معروف‌ و نهی از منکر، تلاش برای زمینه سازی ظهور عنوان کرد.

. میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام عید شکوفایی خوشبوترین گل هستی ،جوان برومند  بنی هاشم، آبروی جوانان عالم ،  شبه پیامبر  و روز  جوان  بر همه شیعیان جهان مبارک باد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: