« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در پیامی تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده طی پیامی تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.


متن  پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن میلاد خجسته  و فرخنده  حضرت علی اکبر (ع)  که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را  به همه جوانان پرشور و شعور،متعهد ،آگاه،امیدآفرین و پیشقراولان عرصه های کاروتلاش،نوآوری ،جهاد و شکوفایی تبریک  و تهنیت عرض می کنیم.

امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی،علمی،سیاسی،اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا جوان بتواند با  عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند و این مهم زمانی عملی خواهد شد که مدیران با باور و اعتقاد به این  توانمندی و استعداد ،میدان و فرصت  شکوفایی و به ثمر رسیدن پتانسیل ها و  انرژی های نهفته  جوانان را در عرصه های مختلف فراهم کنند .

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری  به نام سال جهش تولید نامگذاری شده   جوانان این کشور بویژه  جوانان شهرستان لنده بتوانند با تاسی از جوان دشت کربلا حضرت علی اکبر(ع) با وفاداری ،ایثار ،عقلانیت و عشق و تعهد به دین مبین اسلام و ایران سرافراز زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه های مختلف  را بیش از گذشته فراهم کنند.

تقدیر وتشکر از تمامی گروه های جهادی جوان که در مبارزه با کرونا  نشان داده اند که در هر زمان پای این انقلاب ایستاده اند.

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده ۹۹/۱/۱7
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: