« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۴
لنده
فرماندهی انتظامی شهرستان لنده در پیامی ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی  فرماندهی انتظامی شهرستان لنده در پیامی ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.


 متن پیام به شرح ذیل است:

معرفت به خداوند و هادیان زمانه به‌عنوان بایسته‌های یک فرد متدین، کنار ویژگی‌هایی مثل کرامت نفس، حُسن خُلق، شجاعت و بصیرت از حضرت علی اکبر(ع) چهره‌ای ساخت که نامش را تا ابد در صف برترین شیعیان و سربازان حریم اهل‌بیت(ع) ثبت کرد تا الگویی برای مجاهدان راه خدا و آزادگان جهان باشد.

وي نخستين شهيد بني هاشم در روز عاشورا بود و در زيارت شهداي معروفه نيز آمده است:السَّلامُ عليكَ يا اوّل قتيل مِن نَسل خَيْر سليل...

و اینک که در آستانه 11 شعبان، سال روز ولادت مسعود حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان قرار گرفته ایم ؛ اينجانب فرصت را مغتنم شمرده و در سال مزين به شعار جهش تولید ، فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت علي اكبر(ع)(روز جوان) را رهبر معظم انقلاب و جمیع مسلمانان بخصوص جوانان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی  را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال  مسئلت می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: