« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸
لنده
مسول بهزیستی شهرستان لنده طی پیامی ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده طی پیامی ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.


 متن پیام به شرح ذیل است:

جوان مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است که بدون تردید با همت والا و با تکیه بر استعداد خود می‌تواند افتخار آفرین و شگفتی ساز باشد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» با اعتماد راسخ به توان جوانان، ضرورت بهره گیری از ظرفیت عظیم آنان را در عرصه‌ها و میادین مختلف به عنوان «موتور محرکه نظام» مورد تاکید قرار دادند که قطعا حمایت از نسل جوان، آینده کشور را تضمین می‌کند.
اینک در این برهه حساس، جوانان با روحیه انقلابی و جهادی می‌توانند با بهره گیری از توانمندی و انرژی عظیم خود، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل ساخته و پیام آور امید و نشاط باشند.

جوانان سرمایه‌های با ارزش یک جامعه هستند.  بدیهی است که حضور و قرار گرفتن آن‌ها در عرصه‌های خدمت رسانی و جهت دهی آنان به وسیله برنامه ریزان و مسئولان در بخش‌های مختلف، حس مسئولیت پذیری و تعهد را در آن‌ها تقویت می‌کند. همچنین باتجلیل و تکریم جوانان و احترام به شخصیت آنان، نتایج درخشانی به بار می‌آید.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن خجسته میلاد حضرت علی اکبر (ع) و  هفته‌ جوان به جوانان  عزیز، امید آن دارم تا جوانان ایران اسلامی با تأسی از حضرت علی اکبر (ع) به عنوان الگوی ولایت مداری در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان سال «جهش تولید» مزین گشته با همت والا و جهادی خود برای تحقق شعار سال، نقش آفرینی کنند.
کاظمی بهزیستی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین