« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
لنده
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده به مناسبت روز جهانی اُتیسم پیام تبریکی را صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده به مناسبت روز جهانی اُتیسم پیام تبریکی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

فاصله گذاری اجتماعی فرصتی برای درک جهان  متفاوت معلولین عزیز برای همه ماست ، فرصتی برای درک دردها و مشکلات مختلف معلولین عزیز ، یکی از آنها فاصله این عزیزان با جامعه است.

معلولین عزیز به علت مناسب نبودن فضاهای اداری و شهری ما بیشتر اوقات  ناخواسته در خانه و کاشانه پر مهر و رمزو رازشان محبوس هستند.

شدت این مشکل را عموم مردم امروز حس می کنند. مدت اندکی است که مردم برای حفظ جان خود و عزیزانشان مجبور هستند در منزل بمانند. معلولین عزیز سالهاست که ناخواسته محکوم به فاصله گذاری شده اند. فاصله ای که ما می توانیم آن را با مناسب سازی فضاها واقدامات سازنده فیزیکی و گاهی فرهنگی برداریم.

این درسی است که باید همه ما در این ایام بیاموزیم و گوشه ای از درد معلولین عزیز را حس کنیم،  تا انشالله عزم خود را برای تغییر راسخ سازیم. با شیوع  ویروس کرونا درک وضعیت شبه انزوای معلولین و دیگر افراد دارای اتیسم برای ما آسان تر شده است ، باشد که با شناخت جهان معلولین همه بدنبال بهبود وضعیت آنها باشیم.

#همه ما در کنار معلولان عزیز / کاظمی بهزیستی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: