« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ممنوعیت تردد بین شهری برای خودروهای دارای پلاک غیربومی همچنان با جدیت در استان اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری عصر پنجشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در محل استانداری افزود: تردد در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و فضاهای فرهنگی و گردشگری استان نیز تا ۲۰ فروردین ممنوع است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تامین سلامت مردم و قطع زنجیره بیماری را به دنبال دارد، گفت: از همه توان استان و ظرفیت های ملی و قانونی برای تامین سلامت مردم و شهروندان استفاده می شود و جلوگیری و کنترل این بیماری به عنوان اولویت نخست متولیان و دست اندرکاران است و بر اساس گزارش های دانشگاه علوم پزشکی، استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان با انجام بیش از ۹۵درصد طرح غربالگری بیماری کرونا رتبه نخست کشور را دارد.

استاندار افزود: در شهرهای مختلف استان در راستای پیشگیری از بیماری کرنا و مقابله با آن، ۹۷ درصد صنوف در حوزه های گوناگون تعطیل هستند.

کلانتری اظهار داشت: بر اساس طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی اصناف همچنان مطابق دستورالعمل های ابلاغی باید عمل کنند و تنها تولید و توزیع‌کنندگان مایحتاج عمومی مردم  و صنوف بهداشتی و درمانی مجاز به فعالیت هستند.

وی همچنین با بیان اینکه باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی استان نیز تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند، گفت: رقابت ها و تمرینات ورزشی و لیگ ها نیز تا پایان فروردین ماه در کشور و استان تعطیل هستند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مبتلایان جدید به کرونا در استان از وابستگان مبتلایان قبلی هستند، تصریح کرد: مردم باید در این راستا دقت داشته و با کسانی که بهبود یافته این بیماری هستند تا چندین هفته ارتباط نداشته باشند.

وی افزود: بهبودیافتگان باید خود را قرنطینه کنند تا زمانی که انتقال بیماری به صفر برسد و با دیگران ارتباطی نداشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: