« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
پایگاه خبری آوای رودکوف:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری ۱۵ نفر در یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای فردوسیه شهریار، از پلمب محل برگزاری پارتی و در اختیار قرار دادن افراد به مقام محترم قضایی خبر داد.

به گزارش  فارس؛ سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ عصر مأموران پلیس در محل برگزاری یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای اطراف شهریار در منطقه فردوسیه حضور یافتند.

وی افزود: در این مأموریت ۱۵ نفر از حاضران این مهمانی مختلط که از شهرهای تهران و کرج به این نقطه آمده بودند، دستگیر و ۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب تهران بیان داشت: محل برگزاری پارتی با دستگاه قضایی پلمب و متهمان با دستور دادستان پس از اخذ تعهد موقتاً آزاد شده تا به پرونده رسیدگی شود.

سرهنگ سرپناه تصریح کرد: برگزاری پارتی‌های مختلط خط قرمز ما است و در صورت مشاهده، بلادرنگ ضمن پلمب محل برگزاری پارتی، مجرمان برای سیر مراحل پرونده در اختیار مقام محترم قضایی قرار خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: