« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
با انتشار پیامی؛
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در پیامی پیامی از همراهی و مشارکت عموم شهروندان نسبت به قرنطینه خانگی در روز ۱۳ فروردین تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در پیامی پیامی از همراهی و مشارکت عموم شهروندان نسبت به قرنطینه خانگی در روز ۱۳ فروردین تقدیر کرد.

 مهندس نورمحمد نعمتی در پیامی از همراهی و مشارکت عموم شهروندان و نهادها در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه عمل به قرنطینه خانگی در روز ۱۳ فروردین تقدیر کرد.


 مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در این پیام آورده است: طرح فاصله گذاری اجتماعی که از اواخر هفته گذشته و با هدف کاهش اجتماعات و تسریع در قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور آغاز شده است، به شکل مطلوب و با مشارکت و هم افزایی عمومی قابل تقدیری در سطح شهرستان لنده نیز در حال اجرا می باشد.

 خوشبختانه مردم فهیم و مسولیت پذیر شهرستان در طی این مدت سپری شده از اجرای طرح، به ویژه در روز ۱۳ فروردین خوش درخشیدند و با اهتمام جدی به هشدار های داده شده در خصوص ضرورت پرهیز از انجام سفرها و ترددهای غیر ضرور به ویژه توصیه مهم ماندن در خانه، زمینه موفقیت و اثربخشی طرح و جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری را فراهم کردند.

ضمن  ارج نهادن به خدمات شبانه روزی پزشکان، کادر بهداشتی و درمانی و دیگر مجاهدان این عرصه، از همت بلند و ستودنی و همراهی و همکاری ارزنده و تأثیرگذار تک تک همشهریان ارجمند به عنوان رکن اصلی در کمک به اجرای مناسب و موثراین طرح صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین جا دارد از زحمات دستگاه های دست اندرکار به ویژه نیروهای خدوم نظامی وانتظامی، سپاه  پاسداران ناحیه،  شهرداری، راهداری، هلال احمر، اداره منابع طبیعی، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، اصحاب رسانه و گروه های مردم نهاد و سایر دستگاه ها و نهادهای مسول به ویژه اعضای محترم ستاد  پیشگیری و مقابله با کرونا صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

 امید است با یاری خداوند متعال و در پرتو تداوم این همکاری ها و همراهی های راهگشا، بزودی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس و بازگشت آرامش، نشاط و سلامتی به میهن عزیز اسلامی باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: