« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
جهان
جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر حریم هوایی لبنان را زیر پا گذاشتند و چند منطقه را در استان حمص سوریه هدف قرار دادند.
به گزارش مشرق، در ساعت ۲۱:۵۵ به وقت تهران روز سه شنبه ۱۳ فروردین، جنگنده های رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند و از آسمان شهر بیروت، چندین موشک به سمت استان حمص سوریه شلیک کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، جنگنده های رژیم صهیونیستی حداقل ۸ موشک را به سمت چندین هدف در غرب استان حمص شلیک کردند که همزمان با این حملات پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شد.

به گفته منابع میدانی، جنگنده های رژیم صهیونیستی در جریان این حمله چند منطقه را در حومه جنوب شرق شهر حمص از جمله فرودگاه راهبردی و مهم «الشعیرات» و مناطق اطراف را هدف قرار دادند.

فرودگاه نظامی الشعیرات در جاده حمص - تدمر و در نزدیکی روستای الشعیرات و ۳۱ کیلومتری جنوب شرق حمص واقع شده است؛ فرودگاه الشعیرات یکی از مهم ترین پایگاه های نظامی سوریه محسوب می شود.

خبرها حاکیست، همزمان با حملات هوایی صهیونیست ها، سامانه دفاعی ارتش سوریه توانست شماری از موشک های شلیک شده را در آسمان استان حمص رهگیری و منهدم کند.


به گزارش مشرق، جنگنده های رژیم صهیونیستی به صورت مستمر بر فراز آسمان مناطق «جونیه و... » در غرب لبنان به پرواز درآمدند و حریم هوایی این کشور را زیر پا گذاشتند و نقض کردند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، تاکنون از میزات خسارت های جانی و مالی حملات موشکی رژیم صهیونیستی به استان حمص سوریه خبری منتشر نشده است؛ حملات هوایی تا حدود ساعت  ۲۲:۲۵ دقیقه ادامه داشت.

گزارش‌های اولیه حاکیست هدف رژیم صهیونیستی چند انبار و سوله بوده است که با توجه به انهدام بیشتر موشک‌ها توسط پدافند، این حملات دستاورد عملیاتی چندانی برای این رژیم به همراه نداشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: