« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
نامه جوان کهگیلویه و بویر احمدی به رئیس جمهور :
چرا استان ما که طلای سیاه را در کنار طلای سبز دارد ، یک متر مربع خاک شور ندارد ، پراز آب های شیرین است ، به اندازه ۶۰کشور دنیا درآن گیاه دارویی می روید و ..... از لحاظ توسعه شاخص های زیرساختی بهداشت و درمان در قیاس با سایر استان باید جزء محروم ترین ها باشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی :

آن گونه که مستحضرید مقوله بهداشت ، درمان وتامین سلامت جامعه از مهم ترین شاخص های پیشرفت و اعتلای هر کشور و ضامن موفقیت برنامه های توسعه ملی است به گونه ای که در اصل ۲۹قانون اساسی کشور  یکی از حقوق غیر قابل انکار  تامین سلامت آحاد ملت معرفی شده است.

این روزها که تب ویروس کرونا اندام جامعه  جهانی را لرزانده سیستم ایمنی کشور ایران نیز از این لرزش مستثنی نمانده است ، شاید در این آزمون مرگ و زندگی کشورهایی موفق می شوند که ارتقاء زیرساخت های بهداشتی را بعنوان موثرترین استراتژی بلند مدت برای موارد اضطراری آینده نگری کرده اند ، اما من جوان از استان محروم کهگیلویه و بویر احمد گله به چرا می آورم زیرا از بحرانی پس از بحران می ترسم همان مرضی که نزدیک به چند دهه است بند ناف زندگی مردمانم را منقبض کرده است .

مگر عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات و خدمات یکی از عناصر اصلی جنبش ارتقای سلامت در سطح کشور نیست؟

اگر هست چرا استان ما که طلای سیاه را در کنار طلای سبز دارد ، یک متر مربع خاک شور ندارد ، پراز آب های شیرین است ، به اندازه ۶۰کشور دنیا درآن گیاه دارویی می روید ، کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق است و خلیج فارس را در نزدیکی خود دارد همچنین از آن بعنوان پایتخت طبیعت کشور یاد می شود از لحاظ توسعه شاخص های زیرساختی بهداشت و درمان در قیاس با سایر استان باید جزء محروم ترین ها و پایین ترین درجات را داشته باشد؟ امید است دولت تدبیر وامید در برنامه ریزی های آینده خود جهت کاهش نابرابری ها ، توزیع متعادلانه امکانات ، محرومیت زدایی و تخصیص فوری منابع مالی در زمینه ایجاد و تجهیز زیرساخت های بهداشتی-درمانی نگاهی بسیار ویژه به استان ما داشته باشد و مظلومیت مردم این استان در مقابله با شیوع این ویروس هرگز فراموش نشود.

پ انشالله...

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
سلام به این نکات توجه بکن تنها نجات کشور و دینا فقط حضرت مهدی است دوم مسولین کشور ایران به ملت نمی رسند .....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: