« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
اجتماعی؛
هدف پلیس راهور برقراری نظم و امنیت و آسایش در مسیرها و راه‌هاست و در ایام نوروز این پلیس در کنار مردم خواهد بود.
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان لنده در پیامی ضمن آرزوی ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال تمامی مبتلایان و بیماران، فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی ۱۳۹۹ را تبریک و تهنیت عرض نمود.


در بخشی از پیام نوروزی سروان جمشید آبادی آمده است :اینجانب فرارسیدن بهار طبیعت و ورود به سال 1399 که مصادف با مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) و اعیاد شعبانیه می باشد را به تمام مردم ایران تبریک عرض نموده و ارزو می کنم که رانندگان وسائط نقلیه مختلف ؛ توصیه های پلیس را باتوجه به شعار ترافیکی نوروز امسال که "پرهیز از خطر،آرامش در سفر"است را مدنظر قرار داده و از تخلفات حادثه ساز  خودداری نمایند.

سروان آبادی گفت: هدف پلیس راهور ناجا برقراری نظم و امنیت و آسایش در مسیرها و راه‌هاست و در ایام نوروز این پلیس در کنار مردم برای تسهیل عبور و مرور و خدمت رسانی به مسافران و هموطنان تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

ایشان در ادامه با توجه به شرایط موجود و خطر ابتلا به کرونا از احاد مردم و شهروندان لنده ای درخواست نمود برای حفظ سلامتی خود ؛خانواده و همشهریان هشدارهای بهداشتی را جدی گرفته ؛ در خانه بمانید و از سفرهای غیر ضروری ؛ مهمانی و گردشگری تا مساعد شدن شرایط جدا خوداری نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: