« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی لنده عنوان کرد:
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان لنده با بیان اینکه سامانه 197 پل ارتباطی بین مردم و پلیس است اظهار داشت :همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شهروندان هستیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سروان مهدی جهان با تبریک عید نوروز و سال نو به احاد مردم و همکاران سبز پوش خود در سراسر کشور گفت:سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس است.


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان لنده اظهار داشت:سامانه 197پل ارتباطي محكم بین مردم و پليس است که تماس با آن بدون هزینه و شهروندان می توانند از این طریق هرگونه تقدیر٬ پیشنهاد٬ انتقاد وشکایات خود را از عملکردپلیس منعکس کنند.

وی افزود اين سامانه نقش مهمي در برآورد عملكرد كاركنان دارد و تقويت آن موجب ارتقا بيشتر تعامل پليس با جامعه و رضايتمندي شهروندان مي شود.

سروان جهان در ادامه با تاکید بر توجه مردم به توصیه‌های ایمنی در تعطیلات نوروز و توجه به هشدارهای مربوط به پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا  گفت: امیدواریم مردم نیز با توجه به شعار در خانه بمانیم با پرهیز ار رفتن به سفرهای غیر ضروری سالی خوش برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: