« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
پزشکی؛
برای اولین در کشور اولین بیمار کرونا ویروس توسط پزشکان متخصص در بیمارستان صنایع پتروشیمی تحت عمل جراحی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر، گفت : یک خانم میانسال روز دوشنبه با علایم تنگی نفس، سرفه، تب و دردهای متناوب در ناحیه شکم به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه کرد که پس از معاینه و تشخیص اولیه کرونا در بخش بیماری های تنفسی کووید ۱۹ بستری شد.

ناصر امیرپور اظهار داشت: پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا و آزمایشات لازم، کرونای بیمار مثبت اعلام شد و در حالی که با وجود کرونا مثبت دیگر امکان انتقال آن به مراکز عکسبرداری غیر ممکن بود و بیمار از درد شدید شکم رنج می برد، در بیمارستان زیر تیغ دکتر جراح قهقایی رفت.


وی با اشاره به تشخیص بیماری عنوان کرد: معاینات و بررسی های انجام شده و شکم درد حاد و شدید بیمار نشان از فلگمون آپاندیس لگنی داشت که خوشبختانه به درستی تشخیص داد شد.

امیر پور به نقل از قهقایی عنوان کرد: پس از پایان عمل جراحی حال عمومی بیمار رضایت بخش بود و در نهایت بیمار جهت ادامه درمان کرونا ویروس از اتاق عمل به بخش ایزوله بیماران تنفسی منتقل شد.


گفتنی است در تیم جراحی این بیمار کرونایی حمید جاویدان از شهرستان لنده بعنوان تکنیسن اتاق عمل نیز حضور داشته است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
nurse
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
0
موفق باشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: