« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
در آستانه سال نو منتشر شد؛
شهردار لنده در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مهندس مختار مشهدی زاده شهردار لنده طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به شهروندان لنده ای تبریک  گفت.

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبرالیل والنهاریامحول الحول والا احوال حول حالنا الی احسن الحال

خداوند متعال تورابرهمه ثانیه ها ودقایق سال شاکر وسپاس گزاریم که فرصت ونعمت زندگی را دراین سال نیز نصیب وروزی فرمودی واینک که طبیعت وطلیعه بهارجان وحیات دوباره می یابد ما نیز بر بهار جان ها وقلب عالم امکان سلام و درود می فرستیم وسال نو را با تجدیدعهد وارادت به ان ذخیره الهی اغاز می کنیم.

اینجانب وظیفه خود میدانم حلول سال نو وبهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی وتجدید حیات طبیعت است را به تمامی مردم بزرگوار ایران وعلی الخصوص به  شهروندان عزیز شهرلنده تبریک وتهنیت عرض می نماییم وتوصیه ما به همشهریان این است که فعالیت روزمره خود را با دقت وتوجه به رعایت بهداشت واقدامات پیشگیرانه انجام دهند واز سفرخوداری ودر خانه بمانید، ما ایرانیان همیشه از مشکلات وخطرات عبور کرده ایم واین بار نیز با یاری وهمکاری هم از این بیماری خطرناک عبور خواهیم کردانشاالله سلامتی وتوفیق شهروندان را از درگاه خداوند متعال استدعا دارم وامیدوارم سال ۹۹سالی پر برکت ومیمون برای همه ایرانیان باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: