« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
در نامه سید غفار فتحی به استاندار عنوان شد:
چرا در جدول ملی از لحاظ توسعه یافتگی با وجود ظرفیت ها ، پتانسیل ها و منابع ؛نزدیک به قعر جدولیم اما در بحث آسیب های اجتماعی برای صدر نشینی می جنگیم ؟
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی دانشجوی جوان لنده ای در نامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

جناب آقای دکتر کلانتری :

از نظر حقیر آسیب های اجتماعی در هر جامعه ای شبیه به یک زخم هستند که اگر آن ها را از جریان هوا دور نگه داریم آلوده و عمیق تر می شوند ، بعد از گذشت چند دهه از انقلاب علی رغم تلاش های صورت گرفته اما همچنان می بینیم که محرومیت و فقر همبسته با زیر ساخت های آموزشی ، فرهنگی ، مدیریتی ، اقتصادی ، و.... استان نقش دار و شاخص ما در درآمد سرانه کشور را میراث دار عفونت ها و آسیب های اجتماعی کرده است مگر بهترین تعریف مفهوم توسعه متوازن رشد همراه با عدالت اجتماعی نیست؟

چرا در جدول ملی از لحاظ توسعه یافتگی با وجود ظرفیت ها ، پتانسیل ها و منابع نزدیک به قعر جدولیم اما در بحث آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی برای صدر نشینی می جنگیم ؟

واقعاً اگر تدابیر مسُولین استانی و ملی در بحث آسیب ها هدفمند بوده چرا خودسوزی ها و خودکشی ها برای مردان و زنان ایل و تبارم حکم پناهگاه را دارد و به سبک پروانه ها می میرند؟

چرا کسی نمی گوید یکی از علل واقعی این جریانات بسته شدن روزنه های امید به حیات در این استان می باشد؟

چرا آژیرهای قرمز برای ترشحات زهرآگین این قبیل آسیب ها به صدا در نمی آید؟

براستی در سینه جوان ۲۷ ساله دیشموکی چه گذشت که احساس می کرد شلیک گلوله به درون او را آرام می کند؟ در تاریخ این استان  باید بنویسند که کرونای سیاست ، مدیریت ، برنامه ریزی بیش از ویروس ها قربانی گرفته و خواهد گرفت.



اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: