« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
لنده
ایستگاه کنترل و غربالگری کرونا در مبادی ورودی روستای ایدنک شهرستان لنده به همت شبکه بهداشت و درمان و با همکاری اورژانس، مرکز بهداشت ،فرمانداری ؛شهرداری ؛سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ....راه اندازی شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ایستگاه کنترل و غربالگری کرونا در مبادی ورودی روستای ایدنک شهرستان لنده به همت شبکه بهداشت و درمان و با همکاری  اورژانس، مرکز بهداشت ،فرمانداری ؛شهرداری ؛سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و سایر ادارات راه اندازی شده است.

در همین راستا جمعی از جوانان شهرستان با عنوان گروههای جهادی و همچنین دانشگاه پیام نور شهرستان لنده همکاری داوطلبانه خوبی از خود به نمایش گذاشتند و ثابت کردند در شرایط بحرانی صحنه را به نفع مردم و همشهریان خود خالی نخواهند کرد.

پاسخ زحمات فرزندان خود را با در خانه ماندن بدهید

حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام نور لنده در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: امروز هم مانند روزهای گذشته دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد لنده زیرباران به کمک شبکه بهداشت شهرستان برای سلامتی همشهریان شتافتند وبا شعار همه باهم کرونا راشکست دهیم از مردم خواستند جواب فرزندان خود را که در زیر باران  دارن زحمت میکشند را با درخانه ماندن ورعایت موارد بهداشتی بدهند .

 امین ولیپور از دانشجویان فعال این دانشگاه نیز حضور خود را اینچنین توجیه می کند: کاری که ما انجام می دهیم ابتکار ی است از طرف دانشجویان دانشگاه اعم از خواهر و برادر تا هم مسولان سلامت شهرستانمان را تنها نگذاریم و هم به مردمان شهرمان خدمتی کرده باشیم.

شهروندخبرنگار ما تصاویری از حضور رئیس و جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده را تهیه و ارسال کرده است که در ادامه با هم می بینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: