« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
معاون امور فرهنگی کمیته امداداستان خبر داد:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه انجام فعالیت‌های نماز در این نهاد 130 میلیون تومان هزینه شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، امیدوار کاراندیش، معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد، نهادی حمایتی است که به‌منظور کاهش آسیب‌ها و ترویج اعتقادات و معارف دینی، قرآن و نماز را محور فعالیت‌های فرهنگی خود قرار داده است. 

وی به برنامه‌های کمیته امداد در خصوص فعالیت نماز در این اداره اشاره و بیان کرد: در زمینه ارائه فعالیت‌های نماز در کمیته امداد در استان 130 میلیون تومان در سال جاری هزینه شده است.


کاراندیش بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه در راستای توسعه و ترویج نماز و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس ۲۷ نماز، تأمین روحانی واجد شرایط جهت اقامه نماز در سطح ادارات و مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد را از فعالیت‌های حوزه نماز برشمرد .

وی افزود: به‌روزرسانی اطلاعات مربوط به امامان جماعت و مکان‌های مربوط به اقامه نماز، تشکیل شورای اقامه نماز دستگاه در سطح دفتر استان و ادارات تابعه و برگزاری جلسات مربوطه،  برگزاری باشکوه نماز جماعت در سطح ادارات و مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی امداد، تجهیز و یا تعمیر نمازخانه‌های امداد از دیگر فعالیت‌های نماز کمیته امداد است.

کاراندیش پیگیری لازم در خصوص تأمین اعتبارات مربوط به فعالیت‌های نماز را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح دفتر استان و ادارات توابع با موضوعات متنوع مانند کتاب‌خوانی،شعر، داستان، نقاشی، مقاله،  آموزش و توانمندسازی جامعه هدف (مددجویان تحت حمایت) در زمینه نماز و احکام مربوطه، تصحیح نماز مددجویان و کارکنان و جلب مشارکت کارکنان و سایر اقشار از طریق حوزه زکات این نهاد در امر مسجد سازی از دیگر فعالیت‌های نماز کمیته امداد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: